نیک نیا مدیر کـل تأمین اجتماعی گلستان:تامین اجتماعی استان چشم انداز اشتغال پایدار و عملی شدن سیاست های اتخاذی سازمان مرکزی را مد نظر دارد

البرز گلستان/علی اصغر نیک نیا مدیر کـل تأمین اجتماعی اسـتان گلستان با دکتر تاجیک قلعه مدیر گزینش سازمان تامین اجتماعی منطقه هفت و هیات همراهدر محل آن مدیریت در یک نشست بسیار صمیمی دیدار و کفتگو کرد.

 وی اظهارکرد:مسئله گزینش از مسائل مهم و حساس یک سازمان است و با توجه به مسئولیت خطیر سازمان تامین اجتماعی در قبال ارائه خدمت به جامعه ضرورت دارد افرادی سکاندار خدمت در این سازمان باشند که دلسوز به نظام و متعهد به انقلاب و مسئولیت پذیر باشند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه ١۵ دیماه نقطه اوج یک تغییر و تصمیم انقلابی است در ادامه افزود:امام (ره)در این روز طی حکمی انحلال هسته های گزینش سابق و دستور تاسیس هیات های گزینش صلاحیت دار  را ابلاغ کردند و این امر بیانگر عظمت اندیشه امام است که در کنار توجه به مسائل کلان جامعه و نظام نگاه ویژه به حقوق عمومی و فردی افراد جامعه را مد نظر داشتند.

نیک نیا با اشاره به اینکه هیات های گزینش مد نظر امام خمینی یک هسته گزینش روشنگر ، دلسوز و متعهد و مدبر می باشد در ادامه خاطر نشان کرد:معمار کبیر انقلاب داشتن صلاحیت ، تعهد ، عاقل و صاحب خلق نیکو بودن و در کنار  آن آگاه به مسائل روز را از ویژگی های افراد گزینش می دانستند و تاکید بر حذف تنگ نظری ها و تند خویی ها داشتند .

وی با بیان اینکه در هر سازمانی جایگاه هسته گزینش از حساسیت بالایی برخوردار است در ادامه گفت:مقام معظم رهبری همچون رهبر کبیر انقلاب نسبت به این امر عنایات خاص دارند به طوری که گزینش را به معنای پالایش نیروی انسانی و زبده و گزینش هوشمندانه و عالمانه ودقیق تعبیر می کردند و توجه به عدم اشتهار به فساد و داشتن ایمان و حس مسئولیت پذیری و التزام وپایبندی به ارزش ها و نظام را در امر گزینش عنایت دارند.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان با تاکید به بیانات رهبری در رابطه با اینکه هر جذب و دفعی باید معیار خدایی مد نظر باشد در ادامه گفت:لحاظ شدن ایمان ، پاکدستی و پاکدامنی و آراستگی اخلاقی در امر گزینش نیروها تضمین کننده سلامت یک دستگاه خواهد بود.

وی در بخش از سخنانش با ذکر اینکه سازمان تامین اجتماعی گلستان چشم انداز اشتغال پایدار و عملی شدن سیاست های اتخاذی سازمان مرکزی را مد نظر دارد در ادامه گفت:سازمان تامین اجتماعی استان گلستان به همراه ١٣ شعبه ثابت و ۶ شعبه اقماری و ٣ کارگزاری با همیت و تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش و دلسوز در همه عرصه ها توانست حائز رتبه های برتر شود و این رویکرد در آینده هم تداوم خواهد داشت .

نیک نیا در پایان سخنانش ضمن قدر دانی از واحدهای مختلف سازمان بوِیژه هسته گزینش اظهار امیدواری نمود که: با درایت و صحه صبر همراه با نظارت و جدیت هسته گزینش در امر جذب نیروهای کارآمد و توانا بتوان با معیارهای مدنظر رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری  در ساختار نیروی انسانی توانمند و قادر دست یافت .

دکتر تاجیک قلعه مدیریت گزینش سازمان تامین اجتماعی  منطقه هفت نیز در این دیدار گفت: پرسنل هسته گزینش از مباهات سازمان هستند و مسئولیت خطیرهسته گزینش که همان اصلاح ساختار و جایگزین نمودن خوبی ها بجای بدی ها و تقویت قوت یک سازمان از شالوده رسالت هسته گزینش است.

وی با بیان اینکه در امر گزینش باید مودت ، محبت و صداقت را مد نظر قرار بگیریم در ادامه گفت: باید با نیت کمک کننده و اصلاح کننده اقدام کنیم،و از انحراف و اختلال به سمت ترمیم و بازسازی و تقویت  پیش رویم.

تاجیک مدیر گزینش با تاکید بر اینکه باید هنر ساختن را جایگزین تخریب سازیم در ادامه توضیح داد:مهمترین هدف هسته گزینش نجات دادن است و در این مسیر باید بهترین و لایق ترین  نیروها و توانمند ترین افراد جذب یک سازمان شوند تا خدمت به مردم را افتخار بدانند.

وی در پایان ضمن قدر دانی از تلاشگران هسته گزینش سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کردکه  با تلاش و کوشش هسته گزینش سازمان بتواند در آینده با نیروهای پویا و فعال و توانمند ،متعهد فرصت خدمات ارزنده به جامعه فراهم گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه