فضلیت رییس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر گلستان:جشنواره استانی تجسمی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در محل تالار فحرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد

البرز گلستان/حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت در دیدار با گروه خبری فجر گلستان با اشاره به برگزاری ۸ جشنواره استانی به مناسبت ایام الله دهه فجر در مرکز استان، اظهارکرد: اولین جشنواره که امسال در این ایام اجرا می شود جشنواره استانی تجسمی فجر است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در محل تالار فحرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

وی به جشنواره تلاوت و حافظ کل قران کریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و اذعان داشت : جشنواره آواها و نغمات آیینی نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ۷ بهمن ماه برگزار می‎شود.

حجت الاسلام فضیلت افزود: جشنواره تئاتر استقامت فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و نمایشگاه تجسمی فجر در سوله جنب تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم و موسیقی فجر در گلستان ، تصریح کرد : اختتامیه جشنواره فیلم و فیلم ‎نامه نویسی قرآن و عترت با ۹۰اثر که شامل ۲۶ فیلمنامه ، ۲۳ فیلم کوتاه ، ۲۳ مستند ، ۷ انیمیشن و ۹ اثر اقتصاد مقاومتی است در ۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر گلستان به مصوبه‎ شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان در خصوص برگزاری ۱۱ جشنواره اشاره کرد و گفت: هزینه اجرای ۵ جشنواره با ارشاد اسلامی استان گلستان است و ما بقیه جشنواره‎ها در با همکاری دستگاه‎های اجرایی دیگر برگزار خواهد شد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اختتامیه متمرکز جشنواره های فرهنگی استان گلستان با حضور آقای صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۵ اسفند ماه ۹۵ برگزار می شود .

فضیلت به در ادامه با اشاره به عناوین برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان گلستان ، گفت: امسال با تلاشی که انجام شده حدود ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان گلستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۳ ب.ظ

دیدگاه