تاری سرپرست شورای هماهنگی وتبلیغات گلستان درنشست گروه خبرفجراستان:رسانه یکی ازارکان موفقیت وماندگاری انقلاب اسلامی درارسال درست پیام ومفاهیم آن به جامعه می باشد

اولین  نشست خبری گروه خبری فجر استان گلستان با تاری سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات استان گلستان انجام شد .

البرز گلستان/دراین نشست تاری افزود:کار رسانه در نظام در واقعه انتقال درست فرهنگ و مولفه ها انقلاب اسلامی و فراگیرکردن آن است.

وی افزود:رسانه های خبری استان گلستان در جهت اشاعه ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران که موجب روشنگری و بصیرت افزایی در جهان شد با انسجام و وحدت در صحنه حضور پیدا کنند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات استان گلستان ضمن بیان اینکه رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی و پیام رسانی درست مفاهیم و ارسال آن به جامعه می باشد گفت: رسانه نقش مهمی در هویت بخشی و تثبیت ارزشها و باورها و عقایدی که در نظام موجود است به عهده دارد.

تاری در ادامه گفت : ما بدنبال کیفیت بخشی برنامه ها هستیم  و همچنین گستردی آن به سمت روستاها

وی یکی از راههای تحقق مولفه های دهمه فجر را حضور دربین نسل های جدید و مراکز آموزشی می باشد.

تاری افزود:ستاد استانی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی در استان تشکیل شده و ۲۳ کمیته در زیر مجموعه آن فعال هستند و ستاد های شهرستانی با ۱۷ کمیته تشکیل شده که برنامه های دهه فجر را در شهرهای استان برنامه ریزی می کنند.

وی  رسانه خبری را  به عنوان یکی از بازوهای قوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان جهت  اطلاع رسانی و مطالبه گری در خصوص برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان معرفی کرد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه