آیت ا… نورمفیدی در جلسه شورای اداری گلستان: مسئولین و مردم توجه داشته باشند نیازهای سطح عالی و مطالبات اصلی استان را مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش البرز گلستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به سفر هفته آینده ریاست محترم جمهوری به استان گلستان گفت: خوشبختانه دولت و در راس آن رئیس جمهوری گام های خوب و اثرگذاری را برمی دارند و یقیناً باید از انسانی که اینگونه کار می کند تشکر کرد.

آیت ا… نورمفیدی که در هفتمین جلسه شورای اداری استان سخن می گفت، اظهار کرد: کار زیاد مشکل ساز کار دولت نیست بلکه وظیفه دولت کار اساسی، مفید و حل مشکلات مردم است که خوشبختانه دولت تدبیر و امید به خوبی این موضوع را مد نظر قرار داده است.

وی در جمع استاندار،معاونان استاندار و مدیران ارشد استانی گفت: اگرچه در سفر ریاست محترم جمهوری به استان تقاضا ها زیاد است، اما مسئولین و مردم توجه داشته باشند نیازهای سطح عالی و مطالبات اصلی استان را مطرح و پیگیری کنند.

وی با اشاره به کلامی از امیرالمومنین مبنی بر اینکه «مردم فرزندان کارهای خوب و شایسته هستند»، تاکید کرد: مسولان و مدیران از جایگاه خود برای کارهای اساسی در جهت توسعه شهر و استان استفاده کنند و تلاش کنند در راستای تحول استان به سمت بخش خصوصی بروند و تلاش کنند درها را به روی سرمایه گزاران باز نگه دارند.

امام جمعه گرگان در این جلسه با اشاره به اربعین حسینی و قیام امام حسین(ع)، گفت:عاشورا یک دانشگاه و عزاداری برای امام حسین(ع) زنده نگه داشتن این مکتب و دانشگاه است و ما باید در معرفی آن به جهانیان بکوشیم.

آیت ا… نورمفیدی با تاکید بر اینکه کربلا تجسم اخلاق و فضائل اخلاقی است، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) تنها برای ما نیست بلکه برای کل بشریت است و اگر تمام آدم ها وارد دانشگاه مکتبش شوند یقیناً انسان سازی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است ریاست محترم جمهوری در قابل سفر کاروان تدبیر و امید و افتتاحیه خط آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان به مدت سه روز از ۱۱ تا ۱۳ آذر ماه میهمان مردم گلستان است.
1417089279__dsc0741

1417080612__dsc0853

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه