قدمنان رییس مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات گلستان اعلام کرد:خلاقیت ،نوآوری ،تعامل و هماهنگی کارکنان موجب ارتقای اداری و پیشرفت اهداف سازمانی

قدمنان:  خلاقیت ،نوآوری ،تعامل همکاری و هماهنگی کارکنان موجب ارتقای توانمندی همکاران اداری و پیشرفت اهداف سازمانی می گردد.

البرز گلستان/جلسه ی با حضور معاونین و رؤسای ادارات مرکز به ریاست جناب آقای قدمنان رییس  محترم مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات برگزارگردید.

در این جلسه رییس مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات  ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت: برنامه ریزی و  رعایت و قوانین و مقررات  یکی از ابعاد  مهم نظم درزندگی می باشد  که  این از نشانه های افراد موفق است و اگر در وقت شناسی و نظم مقید باشیم می توانیم در ارتقای بازدهی  کیفیت سازمان مان کمک کنیم و همچنین الگوی خوبی برای سایر دستگاهها باشیم.

ایشان در ادامه سخنان خویشافزود: جهت رسیدن به اهداف مرکزباید بین نیروهای تعامل و همدلی وجود داشته باشد؛ این مرکزدارای فرهنگ سازمانی است و آن مبتنی بر محبت ها، روابط انسانی، استدلال، تعامل دوسویه، ادب و اخلاق است؛ که اگر از ارکان مرکزاین سیاست ها بروز کند رسیدن به اهداف سهل می گردد بنابراین آن چیزی که حائز اهمیت است  خلاقیت ، نوآوری ،تعامل همکاری و هماهنگی  افراد یک سازمان می باشد تا کارها به شکلی مطلوب و شایسته  پیش رود تا موجب  ارتقای توانمندی همکاران اداری و پیشرفت شود .

وی پاسخگویی به بخشنامه های اداری با دقت و طبق زمان مشخص  ، کمیته مستند سازی ، بازدید میدانی از حوزه  مرتبط ،  نظم و انضباط کاری و دقت درانجام امورمحوله از مهم ترین شاخص های ما می باشد…تاکید نمودندو جدیت در امورات محوله را خواستار شدند.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۸ ب.ظ

دیدگاه