- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان گلستان از کسب رتبه برتر کشوری در حقوق شهروندی وعفاف وحجاب دراستان خبرداد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان،طبق نتایج ارزیابی فعالیت دستگاهها در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استانهای سراسر کشور از سوی وزارت کشور ، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان موفق به کسب رتبه برتر در این حوزه شد.
محمودمتقی معاون فرهنگی و امور جوانان دراین راستا گفت: با توجه به اهمیت موضوع حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین جوانان وورزشکاران در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی هر ساله دستگاههای ۲۴ گانه براساس مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط بازرسین طبق اجرای برنامه های ابلاغی ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی مورد بازرسی میدانی قرار می گیرند .
لذا در سال جاری نیز طبق سنوات گذشته از عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بازرسی صورت گرفت که اداره کل ورزش و جوانان استان بر اساس ارسال نتایج شورای عالی انقلاب فرهنگی کسب رتبه برتر در حقوق شهروندی در سراسر کشور و کسب رتبه برتردرحوزه عفاف وحجاب دراستان را از آن خود کرد.
متقی افزود : امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در دیگر عرصه های فرهنگی به نحو احسن انجام داده و در راستای فرهنگ عمومی گام مؤثری در بین جوانان و ورزشکاران برداریم.
0 [1]
0 [1]