دکترفاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ازساخت همراه‌سرا با مشارکت خیرین سلامت در شهرستان کلاله خبرداد

البرز گلستان/دکترعبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان  در از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله اظهار داشت: با تجهیز و نصب برق ساختمان، کلینیک تخصصی شهرستان کلاله در دهه فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله یکی از بیمارستان‌های خوب و مجهز به امکانات در شرق استان است و امیدواریم تا فروردین ماه سال آینده، این بیمارستان به سی تی اسکن هم مجهز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اهمیت ساخت همراه سرا برای همراهان بیمار در این بیمارستان تصریح کرد: به زودی ساخت همراه‌سرا با مشارکت خیران سلامت در شهرستان کلاله آغاز می‌شود.

دکترفاضل گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال احداث می‌شود و این کلینیک با یک هزار و ۸۸۰ متر زیربنا به ارائه خدمات کمی و کیفی تخصصی می‌پردازد.

وی اظهار کرد: برای تجهیز کلینیک تخصصی شهرستان کلاله ۳ برابر اعتبار ساخت، هزینه می شود که در حال انجام است.

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: با توجه به فراوانی بیماری سرطان در منطقه پیگیر احداث یکی از ۳ مرکز سرطان‌شناسی استان در شهرستان کلاله هستیم.

وی افزود: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله که با مشارکت خیران سلامت امسال تکمیل و بهره‌برداری شد، ۱۹۱ تختخوابی است و علاوه بر آن با ۵۴ تخت ستاره‌دار( دیالیز، اتاق عمل، زایشگاه و غیره) به بیماران شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه، بخشی از گالیکش و مسافران مسیر خراسان ارائه خدمت می‌کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۰ ب.ظ

دیدگاه