تقدیرروسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور ازحمایت قاطعانه نمایندگان مجلس از طرح تحول نظام سلامت

البرز گلستان/تقدیر روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور از حمایت قاطعانه نمایندگان مجلس از طرح تحول نظام سلامت

?روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با ارسال نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از توجه ویژه آنها به نتایج ارزشمند طرح تحول نظام سلامت تشکر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

بدون تردید طرح تحول نظام سلامت را باید بزرگ‌ ترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید دانست که با اجرای آن در مسیر تحقق عدالت در درمان آحاد مردم ایران و نیز آرمان‌ های مقدس انقلاب اسلامی، به ‌ویژه رسیدگی به محرومان و مستضعفان گام ‌های اساسی و زیربنایی برداشته شده است. همان‌ گونه که شما نمایندگان فهیم، روز دوشنبه ششم دی ماه ۱۳۹۵ در صحن علنی و طی نامه خود به رئیس جمهور محترم بدان اشاره کردید و عموم مردم و مسئولان نظام نیز به آن اذعان دارند، این طرح بزرگ، دغدغه شهروندان، به‌ ویژه محرومان کشور را در دریافت خدمات مطلوب و کاهش هزینه‌ های سرسام‌ آور درمان به طور محسوسی کاهش داده است.

نامه شما نمایندگان محترم به رئیس جمهور محبوب و حمایت قاطع از طرح تحول سلامت جانی تازه در این کالبد دمید؛ مایه دلگرمی همه نیروهای خدوم و زحمتکش در سراسر کشور شد و موجی از امید را در دل اقشار جامعه، به‌ ویژه محرومان ایجاد کرد.

بدون تردید حساسیت مجلس شورای اسلامی موجب می ‌شود، خادمان و تلاشگران حوزه سلامت با عزمی راسخ ‌تر و تلاشی بیشتر در مسیر ارتقای سلامت مردم گام بردارند.

امید که در ادامه این راه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمه ‎ها و دیگر همکاران این طرح ملی از حمایت نمایندگان مردم بهره‌ مند شده و بتوانند با همدلی و همراهی آن چنان که باید به ملت شریف ایران خدمت کنند.

و من الله التوفیق

روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیدگاه