طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:احزاب با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، وحدت رادر میان آحادجامعه تقویت وهمدلی‌ها را افزایش دهند

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اعتقاد داریم عملکرد دولت متعلق به نظام است و همه ما وظیفه داریم آنرا را اطلاع رسانی کرده و از طرق مختلف به گوش مردم برسانیم.

“علی اصغر طهماسبی در دیدار با اعضای حزب مردم سالاری شاخه استان گلستان، اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که عده ای در فضای مجازی نقش ستون پنجم دشمن را ایفا کرده و اطلاعات محرمانه را تحت عنوان افشاگری سیاسی، رسانه ای می کنند.

وی در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای دولت در حوزه خارجی پرداخت و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در معادلات منطقه و حتی جهان ایفا می کند که نمونه بارز آن را در تحولات سوریه مشاهده می کنیم.

طهماسبی اضافه کرد: ایجاد اختلاف و شکاف عمیق در روابط امریکا و رژیم صهیونیستی، از بین رفتن اجماع بین المللی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، بازگشت دوباره اعتماد جهانیان به ایران، از سرگیری روابط دیپلماتیک با بسیاری از کشورها که منجر به تسهیل رفت آمد دانشجویان، بیماران و … به این کشورها شد، برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز ناوگان کشتیرانی کشور در آبهای آزاد، بخشی از عملکرد درخشان دولت تدبیر و امید در حوزه بین الملل بوده که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: در دولت دکتر روحانی و با گفتمان عقلانی، پرونده ایران از فصل ششم شورای امنیت خارج شد که نتیجه آن از بین رفتن فضای رعب و وحشت ناشی از جنگ در کشور بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به وضهیت اقتصادی کشور گفت: اعتقاد دارم تا صنعت ساختمان جان نگیرد، رکود اقتصادی نیز وجود خواهد داشت و امروز این رکود در سایر کشورهای منطقه از جمله امارات، ترکیه و سایر کشورهای همسایه نیز وجود دارد و در سطح اقتصاد جهانی نیز قابل مشاهده است.

طهماسبی بازگشت قدرت ایران در اوپک و افزایش ۴ برابری تولید نفت را از دیگر دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با اتفاقی که در حوزه رفع تحریم ها افتاد با از بین رفتن شرکت های دورزننده و واسطه ها امروز پول فروش نفت مستقیم وارد کشور می شود و دست افرادی که از این طریق سالها، سودهای کلان چند هزار میلیاردی به جیب زده اند کوتاه شد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: ما در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با چنگ و دندان امنیت و آرامش استان را حفظ کرده و هرگز اجازه نخواهیم داد به این امنیت پایدار خللی وارد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: احزاب می توانند با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، وحدت را در میان آحاد جامعه تقویت و همدلی‌ها را افزایش دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه