- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :با شروع پروژه فاز ۷ ارتباطات سیار در استان تا پایان دی ماه شهر گرگان تحت پوشش کامل ۳G و ۴G قرار خواهد گرفت

البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار کرد: تا پایان دی ماه شهر گرگان تحت پوشش کامل ۳G و ۴G قرار خواهد گرفت  .
مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود: با شروع پروژه فاز ۷ ارتباطات سیار در استان گلستان ، تاکنون ۷۰ سایت همراه اول در شهر گرگان به تکنولوژی ۳G و ۴G مجهز شده اند .
وی گفت باتلاش همکاران حوزه ارتباطات سیار تا پایان دی ماه شهرگرگان تحت پوشش کامل این فناوری قرار خواهد گرفت و مشترکان همراه اول میتوانند از اینترنت با کیفیت و سرعت بالا بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اختلالاتی که اخیرا در ارتباطات سیار بوجود آمد ه گفت : هر توسعه و ارتقاء سیستم ملزم به تغییر یا تعویض سیستم میباشد و ایجاد اختلال در ارتباط اجتناب ناپذیر خواهد بود.
وی از هم استانیها خواست تا با صبوری در راه پیشرفت و توسعه امکانات مخابراتی همراه باشند و مطمئن باشند اولویت مخابرات جلب رضایت مشتریان است و تمامی فعالیتها با هدف ارائه خدمات با کیفیت و به روز به مشتریان میباشد .
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه استفاده از فناوریهای ۳G و ۴G  مستلزم تغییر سیم کارت و پشتیبانی تلفن همراه مشترک میباشد گفت : مشترکان میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به تعویض سیم کارت اقدام فرمایند تا بتوانند از این فناوری استفاده نمایند.

0 [1]
0 [1]