شروع کاردکتر فاضل رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بازدیداز بیمارستانهای کردکوی و بندرگز

البرز گلستان/آغاز کار رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستانهای کردکوی و بندرگز

دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان به همراه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان  امیر المومنین شهرستان کردکوی  ۹۶ تختخوابی جدیدالتاسیس شهداء بندرگز بازدید کرد .

دکتر فاضل در بازدیداز بیمارستان بندرگز  با حضور در بخش های مختلف بیمارستان از نزدیک در روند نیازهای اساسی بیمارستان قرار گرفت .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان بازدید و در جلسه ای با مدیریت شبکه بهداشت ودرمان و رئیس بیمارستان ، مدیر داخلی و جمعی از مسئولین بخش های بیمارستانی و پزشکان متخصص در خصوص رفع موانع و مشکلات و تامین نیازهای اساسی بیمارستان قول مساعد داد.

همچنین دکتر عبدالرضا فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان به همراه  معاونت  درمان با حضور در بیمارستان امیر المومنین (ع) شهرستان کردکوی از کلیه بخش های این مرکز درمانی بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید دکتر علی ساور علیا ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی و دکتر ریاحی ریاست بیمارستان و مدیر داخلی بیمارستان و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان ایشان را همراهی نمودند . در این طی بازدید مشکلات و کاستی های موجود در این مرکز و برنامه های آتی به سمع و نظر ریاست دانشگاه و معاونت محترم درمان رسانده شد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاه