طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خبرداد:ایجاد امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی، زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در استان

طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خبرداد:ایجاد امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی ، زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در استان

البرز گلستان/کارگاه آموزشی ـ توجیهی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با حضورطبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ،صابری معاون مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی،مدیران استانی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونین ، مسئولین حراست و متصدیان مشاغل حساس در گرگان برگزار گردید . در این کارگاه آموزشی توجیهی نقش کارکنان در ایجاد امنیت اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

مرتضی صابری معاون مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی پراکندگی و تشویش در حوزه علم اقتصاد و ناباوری حل مشکلات اقتصادی مردم با مدل اقتصاد مقاومتی را از جمله عوامل مخل امنیت اقتصادی برشمرد . ایشان از مفاسد اقتصادی و عدم تثبیت در نرخ ارز و سکه و کم سوادی اقتصادی جامعه و دشمنی با اقتصاد ایران را که حربه تحریم اقتصادی و تصرف فرصت های اقتصادی است به عنوان مواردی دیگر از عوامل مخل امنیت اقتصادی نام بردند .
داود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان نیز هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مدیران و معاونین و ذیحسابان مجموعه با عوامل تضعیف کننده امنیت اقتصادی برشمرده و بسترسازی و ایجاد امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز حضور سرمایه گذاران در استان دانستند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵ ب.ظ

دیدگاه