- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نیک نیامدیرکل تامین اجتماعی گلستان دردیدار با روسای کانون بازنشستگان:ارزشگزاری انسانی وحمایت ازبیمه شدگان به ویژه درزمان بازنشستگی ازاهداف تامین اجتماعی است

بازنشستگان از ذخایر ارزشمند تامین اجتماعی هستند و خدمات شایسته به آنان باید ارتقا یابد.

البرز گلستان/علی اصغر نیک نیامدیر کل تامین اجتماعی گلستان در دیدار با روسای کانون بازنشستگان سراسر استان ، اعضاء هماهنگی شورای اسلامی کار استان و رئیس سازمان بسیج کارگری این استان بیان مطلب فوق گفت: خدمات دهی با کیفیت به بازنشستگان و مستمری بگیران در دو بخش بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های مستمر این سازمان است و در این راستا اقدامات مطلوبی صورت گرفته تا این صاحبان خرد و تجربه در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.

علی اصغر نیک نیا افزود:  بی شک بازنشستگان از سرمایه ها و گنجینه های اصلی این سازمان هستند و بدون استفاده از تجربیات آنان موفقیت های بزرگ تامین اجتماعی نیز محقق نمی گردد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به بازنشستگان از وظایف مهم همه مدیران است عنوان کرد: ارزشگزاری انسانی و حمایت از بیمه شدگان به ویژه در زمان بازنشستگی از اهداف تامین اجتماعی است و آنان نباید برای امرار معاش و خدمات درمانی و بیمه ای هیچگونه دغدغه و نگرانی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کانون های بازنشستگی می توانند در سطح استان و کشور دیدارهایی با مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس داشته باشند و با توجه به دانش و تجربه ارزشمند خود ضمن معرفی بهتر سازمان به تشریح خواست های خود نیز بپردازند تا قوانین تازه ای جهت تسهیل امورات بیمه شدگان و بازنشستگان تصویب و اجرا شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه های سیاحتی و زیارتی بیشتر برای بازنشستگان گفت: این اداره کل در راستای طرح کرامت و توجه به بازنشستگان با هماهنگی کانون ها و مرکز در چند سال گذشته آنان را به سفرهای زیارتی و سیاحتی از جمله به کربلا و مشهد مقدس به همراه خانواده اعزام کرده است و امید است تا این سفر ها در کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یابد.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان  با تاکید بر ادامه تعامل سازنده با کانون بازنشستگان خواستار ترسیم برنامه جامع کوتاه مدت و بلند مدت برای بازنشستگان شد تا جهت گیری های آن سازمان نیز نخست در راستای تحقق اهداف آن برنامه ها باشد.

رئیس کانون بازنشستگان استان و عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان کشور نیز گفت: کانون های بازنشستگان از اهرم های مهم سازمان در پیشبرد اهداف و حافظ منافع و مصالح آن هستند.

محمد کوهستانی با تاکید بر ادامه تعامل سازنده با اداره کل افزود: بی شک استفاده از تجربیات بازنشستگان راهگشای بسیاری از مشکلات فراروی هر سازمانی است و ارتقای سطح معیشتی و رفاهی آنان نیز باید از اولویت های مدیران و تصمیم گیرندگان باشد.

وی با بیان اینکه برخورداری از خدمات ویژه و متنوع از حقوق طبیعی این قشر است عنوان کرد: پیگیری اجرای بیمه تکمیلی مجدد بازنشستگان، افزایش تعداد سفرهای سیاحتی و زیارتی، خرید هتلی برای اسکان بازنشستگان و خانواده آنان در مشهد مقدس و نیز افزایش میزان و تعداد وام های قرض الحسنه از برنامه های این کانون است.

گفتنی است در حال حاضر در استان گلستان تعداد ١٢ کانون بازنشستگان و تعداد ٣۴ هزار و ۶٧٧ بازنشسته تامین اجتماعی حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به حدود ٧٨ هزار و ۶٠٢ نفر می رسند.

0 [1]
0 [1]