حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مطرح کرد:ارائه عملکردبه رسانه ها، یکی ازشاخصه های دفاع از کارکرد دولت

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سومین جلسه شورای اداری این اداره کل که در سال جاری برگزار شد خطاب به روسای شهرستان ها، گفت: یکی از شاخصه های دفاع از کارکرد دولت، ارائه عملکرد به رسانه هاست.

وی با تاکید بر این نکته که روسای ستادی و شهرستانی حتما از این ظرفیت برای ارائه عملکرد دولت استفاده کنند، افزود: دفاع از کارکرد دولت دفاع از نظام است.

حجت الاسلام فضیلت با اعلام این مطلب که حضور در رسانه ها و ارائه عملکرد به همراه تحلیل در رسانه هاباشد، اظهار کرد: یک عنصر فرهنگی باید تحلیل داشته باشد لذا هریک از روسا و کارشناسان در حوزه مرتبط با فعالیت خود حتما در رسانه ها حضور یابند.

وی به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: روسا حتما این جلسات را برگزار کنند اینکه به دلیل عدم حضور رئیس یا نائب رئیس جلسه تشکیل نشود دلیل موجهی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه با تاکید بر اینکه محوریت اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان ها باید حفظ شود، یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فعالیت های خود اجازه ورود به هیچ نهادی را نمی دهد چون خلاف قانون است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۳ ب.ظ

دیدگاه