مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:از اهداف راه اندازی سامانه های پشتیبانی و اطلاع رسانی عدم مراجعه مشتریان به مراکز مخابراتی و رفع خواسته های آنان می باشد

دسترسی مشتریان به خدمات مخابرات وپشتیبانی از آن باید  بدون اتلاف وقت صورت گیرد.
البرز گلستان/ مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به ابلاغ برنامه ۵ساله تحول مخابرات ایران به عنوان ره  نگاشت ، و از آنجائیکه مشتری مداری اساس برنامه ریزیها در ۵ سال آینده را تشکیل میدهد گفت : ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان علاوه بر کیفیت بالا و به روز بودن میبایست از پیشتیبانی قوی و به موقع نیز برخوردار باشد تا درصورت بروز مشکل برای مشتری بتواند آنرا رفع نماید.
همچنین حضور مشتری در مراکز مخابراتی برای رفع مشکل روش مناسبی نیست از این رو تلاش نموده ایم تا راهکارهایی برای رفع مشکل و نیاز مشتریان به صورت غیر حضوری را فراهم نماییم . وی گفت: راه اندازی سامانه ۲۰۲۰ در سالهای اخیر به مشتریان adsl کمک نموده تا از پشتیبانی ۲۴ ساعته مخابرات در خصوص رفع مشکلات اینترنت بهره مند شوند.
مهندس شهمرادی با اشاره به سامانه اطلاعات تلفن ۱۱۸ تاکیدکرد: عدم مراجعه مشتریان به مراکز مخابراتی و رفع خواسته های آنان در اسرع وقت از اهداف راه اندازی سامانه های پشتیبانی و اطلاع رسانی میباشد.

وی گفت : مشتریان در صورت نیاز به اطلاعات تلفن ثابت میتوانند با این سامانه تماس گرفته و اپراتورهای مستقر در مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸ بدون اتلاف وقت و بصورت شبانه روزی پاسخگو خواهند بود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین از سامانه رفع خرابی تلفن نیز بعنوان یکی از سامانه های پشتیبانی جهت رفع خرابی تلفن ثابت نام برد و افزود: مشتریان در صورت بروز خرابی در ارتباط تلفن ثابت خود میتوانند با ثبت شماره تلفن خراب در سامانه رفع خرابی تلفن ثابت به شماره ۲۰۱۱۷ اقدام نمایند و مطمئن باشند ماموران مخابرات با مراجعه به محل ، علت خرابی وقطع ارتباط را یافته و آنرا رفع خواهند نمود .
مهندس شهمرادی با تاکید بر اینکه  مخابرات با تکیه بر مشتری مداری تمام فعالیتهایش را برنامه ریزی خواهد کرد گفت : یکی از علل تردد مشتریان در ادارات مخابرات پرداخت قبوض و یا مشکلات مربوط به قبض تلفن ثابت میباشد که با راه اندازی سامانه ۲۰۰۰ مشتریان میتوانند بدون مراجعه به مخابرات نسبت به پرداخت قبض اقدام و درصورت قطع تلفن پس از پرداخت بدهی توسط این سامانه بلافاصله ارتباط تلفن ثابت آنها وصل خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۸ ب.ظ

دیدگاه