- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان از اجرای طرح کارنامه قضایی برای قضات استان در آینده ی نزدیک خبر داد

البرز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن عملکرد مدیریتی روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان تدوین و در اختیار آنان قرار می گیرد.

هادی هاشمیان گفت : در قالب این طرح عملکرد همه ی مدیران در بخش هایی مانند کیفیت رسیدگی ها ، کاهش اطاله دادرسی ، تعیین تکلیف پرونده های مسن ، کاهش جمعیت کیفری ، کاهش ورودی پرونده ها و کاهش مانده ها در یک بازه ی زمانی ۶ ماهه بررسی ، ارزیابی و در اختیار آنان قرار می گیرد.

هاشمیان افزود :این کارنامه با شفاف کردن عملکرد مدیریتی مدیران ، به مسئولان ارشد قضایی استان برای تصمیم گیری ، تصمیم سازی و برنامه ریزی در جهت بهبود و پیشرفت روند کار در حوزه های قضایی استان کمک می کند.

وی تاکید کرد : کارنامه ی مدیریتی در اختیار  مدیران حوزه های قضایی نیز به منظور شناسایی نقاط قوت و تلاش در جهت بهبود عملکرد ، قرار داده خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان  گفت : تجربه های موفق مدیریتی نیز در این طرح جمع آوری ، تدوین و در اختیار دیگر مدیران حوزه های قضایی استان قرار می گیرد.

هاشمیان با تاکید بر این که باید با استفاده بهینه از فرصت ها و تکنیک های مختلف، ظرفیت های مدیریتی موجود استان شناسایی شوند افزود : مدیران توانمند می توانند علاوه بر بالابردن بهره وری قضایی در استان به کاهش اطاله ی دادرسی و تسریع رسیدگی به پرونده ها کمک کنند.

هاشمیان  افزود : شناسایی مدیران جوان ، توانمند و نخبه برای اداره ی آینده ی دستگاه قضایی استان ،شناسایی گلوگاه های مدیریتی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مردم از مهم ترین اهدافی است که در این طرح به دنبال تحقق آن هستیم.

این مقام ارشد قضایی استان از اجرای طرح کارنامه قضایی برای قضات استان هم در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت : در این طرح نیز عملکرد قضات در حوزه های مختلف آسیب شناسی و در اختیار آنان قرار می گیرد.

گلستان ۱۸ حوزه ی قضایی دارد.

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

0 [1]
0 [1]