- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرپرست اداره راه و شهرسازی کلاله از احداث راه روستایی اوقچی- گچی سو در این شهرستان شرقی استان گلستان خبر داد

البرز گلستان/سرپرست اداره راه و شهرسازی کلاله از احداث راه روستایی اوقچی- گچی سو در این شهرستان شرقی استان گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات بیس، ترمیم و زیرسازی ۴ کیلومتر از این محور اجرا شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس” محمد سراوانی” در گفت و گویی خبری اظهار کرد: این محور ۵/۵ کیلومتر طول دارد و یکی از آنتنی های محور روستایی یلی بدراق به گچی سو محسوب شده که به شبکه راه های روستایی گنبدکاووس متصل شده و باعث تسهیل در تردد وسایل نقلیه آن حوزه به  زیارتگاه خالد نبی و دو شهر کلاله و گنبد می شود.

سراوانی، اعتبار در نظرگرفته شده برای اجرای این پروژه را، پنج هزار میلیون ریال و از محل منابع ملی اداره کل راه و شهرسازی(معاونت راه روستایی وزارت متبوع) بیان کرد و یادآورشد که برخلاف عدم تخصیص اعتبار اما عملیات اجرایی آن آغاز شده و در مرحله اجرای آسفالت قرار دارد.

سرپرست راه و شهرسازی کلاله ادامه داد: از برنامه های دیگر راه و شهرسازی جهت بهره مندی هرچه مطلوب تر روستاییان از راه مناسب و آسفالته بویژه در مناطق محروم استان؛ اجرای زیرسازی، بیس و آسفالت یک کیلومتر از مسیر اوقچی کوچک است.

به گفته سراوانی، در حال حاضر دو فقره آبرو لوله ای هر کدام به طول ۸ متر در مسیر اوقچی کوچک به اجرا درآمده است.

شهرستان کلاله بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت و ۴۳۱ کیلومتر راه دارد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن روستایی است.

0 [1]
0 [1]