استاندار مازندران کارشناسان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به مناظره فراخواند!

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رسانه باید در صف نخست توسعه استان قرار گیرد، گفت: رسانه‌ای موفق است که به نیازهای امروز جامعه با توجه به منویات رهبری و اهداف دولت، توجه کند.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح در آیین انتشار روزنامه خبر شمال در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: حضور مردم در جبهه‌های نبرد، شکل گرفته از تفکر بسیجی و برای حفظ امنیت کشور و جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج، عملکرد خود را بررسی کرده و با تفکر بسیجی، تطبیق دهیم، ادامه‌ داد: بسیجیان هشت سال در دفاع مقدس، جان خود را فدای کشور و مردم کردند.

این مسئول با بیان اینکه راهی جز این نداریم که تفکر بسیجی را مانند روزهای دفاع مقدس، در جامعه القا کنیم، افزود: با تفکر بسیجی و مدیریت جهادی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … رسیدگی کنیم و می‌توانیم جوابگوی نیاز جامعه باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز یک نفر، مسئولیت استان را بر عهده ندارد و از همه افراد، گروه‌ها و فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده می‌شود، تصریح‌ کرد: به عنوان نماینده دولت و جمهوری اسلامی در استان، این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همه جناح‌ها و گروه‌ها برای پیشبرد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره می‌برم.

فلاح با بیان اینکه در حال تدوین بودجه سال ۹۴ هستیم، متذکر شد: برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز در حال تدوین است و من مجری برنامه ششم تا پایان این برنامه هستم.

وی با اشاره به اینکه مطالب و موضوعات برخی سایت‌ها پوچ، بی‌ارزش و بی‌اساس است، گفت: به مطالب این رسانه‌ها توجه نمی‌کنیم چرا که معتقدیم باید به مردم امید داد و مردم باید احساس ثبات کنند.

فلاح خاطرنشان‌ کرد: کارشناسان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … باید به مناظره بنشینند و بگویند ما چه داشتیم و چه کردیم و دیگران چه داشتند و چه کردند.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید در صف نخست توسعه استان باشد، متذکر شد: رسانه‌ای موفق است که به نیازهای امروز جامعه با توجه به منویات رهبری و اهداف دولت، توجه کند و با لحاظ کردن نگاه انتقادی، همراه و پشتیبان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اهداف باشد.

فلاح با بیان اینکه از ثانیه‌های وقت‌هایمان برای توسعه استان استفاده کردیم، افزود: کارها و نیازهای علاقه‌مندان در حوزه رسانه را پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مازندران بیشتر از داشتن پنج روزنامه است، ادامه‌ داد: هرچه جنبه‌های رسانه‌ای استان بیشتر شود مردم هم آگاه‌تر می‌شوند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ما کارشناس هستیم نه مدیر صرف، یادآور شد: وقت نداریم برای مسائل پوچ، بی‌ارزش و بی‌هویت وقت بگذاریم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها خواستند استان را به حاشیه بکشانند، افزود: اما این عده مغلوب تفکر اجرایی استان شدند.

فلاح با اشاره به اینکه امروز دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که بتواند فراجناحی عمل کند، گفت: من هم فرد فراجناحی هستم و در طول دوران زندگی و مدیریتم از همه گروه‌های فکری استفاده کردم و البته اشکالاتی هم وجود دارد و هیچ‌یک منزه و مبری از خطا نیستیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

دیدگاه