دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از پایان دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان با حضوربیش از ۱۵۰۰تیم از ۳۰۰روستا خبرداد

البرز گلستان/ دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورززش و جوانان گلستان در این اختتامیه اظهار کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها جمعیت کمی بیشتری کنیم و استعدادها در روستاها شناسائی شود.

وی افزود: همچنین ایجاد شدابی در جوانان روستاها و بهینه سازی اوقات فراغت در روستاها  و اینکه آسیب های اجتماعی در روستاها کم شود.

دکتر طیبی همچنین  اعلام کرد:در مرحله مقدماتی هزار و ۵۰۰ تیم از ۳۰۰ روستا با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت ۲۲ تیم از ۱۴ شهرستان و هشت بخش راهی جدول حدفی این رقابت‌ها شدند.

دیدار نهایی نخستین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان عصر سه شنبه در سالن‌های امام خمینی (ره) و آزادی گرگان برگزار شد که تیم پیچک محله علی آباد کتول با نتیجه سه بر دو مقابل تیم نودیجه گرگان پیروز شد و جام قهرمانی را به خانه برد.photo_2016-12-13_18-43-15

در رقابت طناب کشی آقایان تیم نودیجه دو بر صفر مقابل پیچک محله به برتری رسید.

در دیدار فوتسال آقایان دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی دو بر دو رسیدند که تیم نودیجه در ضربات پنالتی با نتیجه ۹ بر هشت پیچک محله را شکست داد.

تیم پیچک محله در رقابت والیبال آقایان دو بر یک نودیجه را مغلوب کرد.

در طناب کشی بانوان تیم پیچک محله مقابل نودیجه پیروز شد تا دو تیم در مجموع امتیازات تیمی دو بر دو مساوی شوند و قهرمان این رقابت‌ها در مسابقه آمادگی جسمانی بانوان مشخص شود.

در رقابت آمادگی جسمانی بانوان این تیم پیچک محله بود که به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان را کسب کند.

لازم به ذکر است؛ در نخستین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان تیم‌های شرکت کننده در پنج رشته فوتسال، والیبال و طناب کشی (آقایان) و آمادگی جسمانی و طناب کشی (بانوان) با یکدیگر رقابت کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۴ ب.ظ

دیدگاه