- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان از کشف بیش از۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبرداد

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا با هدف افزایش ضریب امنیتی و نا امن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا در سطح استان با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این عملیات بیش از ۱۳هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲۳۲ قطعه لوازم یدکی و ۴۳۱ دستگاه لوازم صوتی و تصویری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۷۸ طاقه پارچه و بیش از  ۹هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی گرانقیمت تصریح کرد: در همین راستا بیش از چهار هزار ۶۸۳ عدد انواع کالای قاچاق ممنوعه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان ارزش این تعداد کالای کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و ابراز داشت: کالا‌های کشف شده پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت برنامه‌های پلیس گلستان عنوان کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا بستر ساز تحقق اهداف راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

سردار جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی در بستر تعامل اجتماعی هدفمند با شهروندان می توانند به نحو شایسته‌ای نیروی انتظامی را در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که همانا مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و تامین امنیت فعالان اقتصادی داخلی است، یاری کند.#

0 [1]
0 [1]