- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نیک نیامدیرکل تامین اجتماعی گلستان: نمونه واقعی و عینی وحدت و انسجام اسلامی در بین اقوام گلستانی می باشد

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان: پبروزی انقلاب اسلامی مدیون وحدت امت اسلامی است
البرز گلستان/پبروزی انقلاب اسلامی مدیون ” وحدت” امت اسلامی و به ثمررسیدن خون شهیدان این نهضت در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ” ولایت فقیه” و رهبری امام راحل بزرگوارمان است، که ما را در سایه ی اسلام و بر پایه ی ایمان، جمع کرد و هدایت نمود.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان، در گفتگویی با روابط عمومی با بیان مطلب فوق گفت: هفته ی وحدت، خنثی کننده ی توطئه های شوم دشمنان برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان جهان و ایام میثاق با خون شهیدان و پبمان با راه اسلام و خط امام فقیدمان ، حضرت روح الله (ره ) است.
علی اصغر نیک نیا افزود: هفته وحدت درس آموزی از کلاس معلم بشریت ، حضرت ختمی مرتبت(ص) است که به برکت میلادش چهره جهان دگرگون شد ، شرک ها به توحید مبدل گشت ، عبادت خدا جای اطاعت از طاغوت ها را گرفت ، نفاق ها به یکرنگی گرائید و خصومت ها و دشمنی های چندین ساله، به ” اخوت اسلامی” تبدیل شد ، مهاجر و انصار، برادر شدند و عرب و عجم، یار هم گشتند و سفید و سیاه برابر گردیدند.:
وی خاطرنشان کرد: به برکت میلاد باسعادت پیامبر اسلام و آینده نگری رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته ی وحدت، میثاق ها تحکیم می شود ، پبمان ها استوارتر می گردد ، دست ها وبازوها درهم قرار می گیرد ، چهره ها بر یکدیگر لبخند پبروزی و صفا می زند ، قشرها همه باهمند ، امت، یکپارچه و منسجم است و شیعه و سنی، به یاد سالروز میلاد رسول گرامی اسلام، با هم و در کنار هم، در یک راه و به سوی یک هدف سرود وحدت می خوانند.
وی اظهار کرد: این هفته مبارک، الهام بخش حرکت واحد و انسجام اسلامی و زداینده کینه ها ، کدورت ها ، خودخواهی ها ، گروه گرائی ها ، تعصب ها ، ملیت پرستی ها ، فرقه بازی ها و تفرقه جوئی هاست.
نیک نیا تاکید کرد: نمونه واقعی و عینی وحدت و انسجام اسلامی را می توان در بین اقوام گلستانی یافت.
وی ادامه داد: وحدت اقوام و مذاهب اسلامی عامل مهمی در پیشرفت و امنیت کشور بوده است و گلستان با وجود اقوام مختلف اعم از ترکمن، ترک، فارس، قزاق، سیستانی، بلوچ، کرد و سایر، از جمله امن ترین استان ها و مناطق است و این ظرفیت آن را برای رشد و شکوفایی بیشتر می کند.
وی عنوان کرد: ترکمن ها از دیر باز مردمانی ساده زیست و مهمان نواز با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بوده اند و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کردند و همواره در عرصه های مختلف حضور پررنگ و حماسی داشتند.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان تصریح کرد: این هفته ایام شادی و همبستگی است چرا که رسالتمدار بزرگ، حضرت محمد بن عبدالله (ص) دیده به جهان گشود تا نعمت خدا، بربندگان تکمیل شود واکنون با گذشت بیش از هزار و چهارصد سال از آن تاریخ، ملت ما ، در سالگرد این میلاد مقدس، پرشکوهترین مراسم ، گرم ترین مجالس و باصفا ترین تجمعات را به پا می دارند تا روح اخوت اسلامی درپیکره ی اجتماع ، بیش از پیش دمیده شود.

0 [1]
0 [1]