رییس اداره تعاون،کار گرگان:هم‎افزایی ومشارکت کارآفرینان درتوسعه اقتصادی شهرستانهاوترویج فرهنگ کاروکارآفرینی را از تاثیرات مثبت جشنواره کار آفرینان می باشد

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان اعلام کرد: کسب عنوان کارآفرین برتر استان در سال۹۵ توسط ۲ کارآفرین گرگانی

البرز گلستان/رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر گلستان، ۲کارآفرین گرگانی موفق به کسب عنوان کارآفریر برتر سال ۹۵ شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان، موسی بی باک در حاشیه یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان در سال ۹۵ گفت: آقای سید علی موسوی خورشیدی مدیرعامل شرکت صنایع فلزی پیشرو ساخت استرآباد با ۶ سال سابقه فعالیت و ایجاد اشتغال ۱۰۴ نفر، به عنوان کارآفرین برتر استان و کاندیدای کارآفرین برتر ملی در سال ۹۵ در بخش صنعت معرفی و تجلیل شد.

وی به دیگر کارآفرین برتر استان از شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: آقای حسین حیدری مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت خدماتی امید خزر گلستان با ۱۳ سال سابقه فعالیت و ایجاد اشتغال برای ۹۸۳ نفر به عنوان کارآفرین برتر دیگر استان در سال ۹۵ از شهرستان گرگان در بخش خدمات معرفی و تجلیل شد.

بی باک افزود: همچنین شرکت کیفیت سازان سازان سبز از شهرستان گرگان با مدیریت آقای سیدجواد حسینی با ۸ سال سابقه فعالیت، به عنوان مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی برتر استان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان به اهداف کلی برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی آنان به آحاد جامعه خصوصا جوانان به عنوان الگو از اهداف این جشنواره است.

بی باک با بیان اینکه هم‎افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی شهرستانها و استان و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از تاثیرات مثبت این جشنواره ذکر کرد و گفت: تشویق حامیان کارآفرینی، مشارکت و سرمایه‎گذاری در اجرای برنامه‎های کارآفرینی، حمایت معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید، رشد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‎های مختلف اقتصادی در بخش‎های صنعت، کشاورزی و خدمات از تاثیرات بسیار خوب و اثرگذار این جشنواره است.

لازم به ذکر است که یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان در روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با معرفی ۶ کارآفرین برتر در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه