دکترمارندرانی مدیرکل تعاون وکار ورفاه امور اجتماعی گلستان درجشنواره کارآفرینان برتر:استان ما می تواند فرصتی در بحث کشاورزی و فراورده های آن و صنایع تبدیلی باشد

البرز گلستان/دکتر سعید مارندراتی مدیر کل تعاون وکار و رفاه امور اجتماعی گلستان در یازدهمین جشنواره کار آفرینان برتر اظهار کرد:۱۷۲ کارآفرین در استان برای این جشنواره ثبت نام کردتد که در نهایت ۵کارآفرین انتخاب شدند.

این نشست که در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی با حضور مدیران اجرایی استان و اساتید دانشگاه و کار آرینان برتر برگزار گردید دکتر مازندرانی افزود :در سال گذشته در سطح ملی در رشته های کشاورزی و صنعت و خدمات رتبه داشتیم .

وی تصریح کرد:متاسفانه یکی از ویژگیهای منفی این دوره عدم حضور کارآفرینان در بخش کشاور ی می باشد.

دکتر مازندرانی در ادامه افزود:استان ما می تواند در بحث کشاورزی و فراورده های آن و صنایع تبدیلی فرصتی  باشد.photo_2016-12-11_12-24-29

مدیر کل تعاون وکار و رفاه امور اجتماعی گلستان از دانشگاه منابع طبیی گلستان درخواست کرد:در بحث پرورش و حمایت از کار آفرینان حمایت کند تا در آینده تلاش بیشتری انجام شود.

دکتر ماندرانی خاطرنشان کرد: دیدگاه خود رو تغییر دهیم و با تغییر دیدگاه و نگرش حمایتگرانه از افراد کارآفرین می توان موفقیت راتغییرداد.

وی در خاتمه کسب رتبه ۱۲۰ جهانی دربین ۱۷۰ کشور جهان در بهبود شرایط کسب و کار را  نامید کننده خواند

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۰ ق.ظ

دیدگاه