رئیس جدید اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گلستان با حضور معاون امور مناطق و رئیس اداره کل امور مدیران برگزار شد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان؛ جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – در این مراسم، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد بعنوان بنگاه پولی، مالی و اقتصادی با رعایت معیارهای ارزشی توانسته اعتماد عمومی را جلب کند و با دو دهه فعالیت در فضای رقابتی با برخی بانک هایی که عمرشان به بیش از ۹۰ سال می رسد، توانسته در جایگاه مناسب و ارزشمندی قرار گیرد.

مزدارانی مسئولیت بانک مهر اقتصاد در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را سنگین خواند و افزود: باید با دقت و نظارت بیشتر بر توزیع و تخصیص منابع در جهت افزایش رونق اقتصادی و ایجاد و حفظ فرصت های شغلی جدید در کشور گام  برداریم.

معاون امور مناطق در ادامه تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد به دلیل روحیه ارزشی کارکنان و سطح اعتقادی بالا و انتصاب به نهادهای ارزشی نظام، در مسیر حرکت خود دچار کمترین آسیب ها در حوزه مالی و بانکی  است.

مزدارانی درپایان اظهارداشت: در طول یک سال گذشته توفیقات خوبی در بانک مهر اقتصاد گلستان شاهد بودیم و امیدواریم مدیریت جدید نیز بتواند با استفاده از ظرفیت های استان و تعامل با سایر ارگان ها روند پیشرفت فعلی را ادامه دهد.

در ادامه دکتر ابراهیمی –رئیس اداره کل امور مدیران گفت: بانک مهر اقتصاد برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم تشکیل شده است و جایگاه فعلی این بانک در عرصه اقتصادی کشور مرهون برخورداری از فرهنگ و تفکر ارزشی می باشد.

دکتر ابراهیمی ضمن اشاره به اهمیت حفظ روحیه اعتقادی و افزایش توان تخصصی کارکنان گفت: تخصص منهای اعتقادات، مانع از دستیابی سازمان به اهدافش خواهد شد.

محمد سنچولی رئیس سابق اداره امور شعب استان گلستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه کارکنان استان به ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی مدیریت خود پرداخت.

رسول سعیدی حقیقت رئیس جدید اداره امور شعب گلستان نیز با اشاره به استفاده از تجربیات مدیران سابق در تدوام روند رو به رشد بانک، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است و در این جنگ، با تاسی از سیره زندگی امام رضا(ع) با روحیه خستگی ناپذیر و مبارزه دائمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف عالیه بانک مهر اقتصاد تلاش خواهیم کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات محمد سنچولی رئیس سابق، تجلیل و با قرائت حکم انتصاب، رسول سعیدی حقیقت به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان منصوب شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ ق.ظ

دیدگاه