نیک نیا مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان اززیر پوشش داشتن بیش از۴۴هزارکارگاه درسطح استان خبردادن

علی اصغر نیک نیا : مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان:ارائه روزانه چهارده میلیارد ریال تعهدات بیمه ای در تامین اجتماعی استان گلستان

وی افزود:اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان با ١٣ شعبه اجرائی ، ۶ شعبه اقماری و ٣ کارگزاری رسمی تا درسال جاری عهده دار ارائه تعهدات و خدمات به ٢۴۴ هزار ٧٢۶  بیمه شده اصلی و٣٣ هزار و ٩٧۴ نفر مستمری بگیر است .

تامین اجتماعی استان گلستان بیش از ۴۴ هزار و ٢٧۵ کارگاه را در سطح استان تحت پوشش داشته و ١۶١ هزار و ۴٩۶ نفر بیمه شده اجباری در این واحدها از تعهدات بیمه ای برخوردار هستند.

نیک نیا سپس ظهار کرد:همچنین ١٨ هزار و ٢٣٣ نفر بیمه شده مشاغل آزاد ، ١٠ هزار و ٩۴  نفر بافنده ،‌١٨ هزار و ٧٢۴  نفر راننده ، ۵ هزار و ٨١۴ نفر بیمه شده اختیاری ،‌١٩ هزار و ٣٠۵ نفر کارگران ساختمانی ، بزرگترین گروه های بیمه ای مشمول تامین اجتماعی در استان را تشکیل می دهد.

اداره کل تامین اجتماعی گلستان در ٧ ماه سپری شده از سال جاری به منظور ارائه تعهدات بلند مدت خود در قالب انواع مستمری ها بالغ بر ٢۴٩ میلیارد  تومان شامل مستمری بازنشستگی و مستمری های از کارافتادگی و بازماندگان پرداخت کرده است .

همچنین صدور٨ هزار و ١۶٠ فقره اسناد کوتاه مدت با هزینه ای بالغ بر ۵۶  میلیارد ریال که عمده ترین آنها شامل ٢ هزار و ۶۵۶ فقره هزینه اروتز و پروتز ،٢ هزار و ٣٠٢ فقره دستمزد ایام بیماری ، یک هزار و ٢٧٠  فقره کمک هزینه بارداری و ٩۴٣ مورد کمک هزینه ازدواج است.

صدور و تجدید افزون بر ٢٣٣ هزار و ٣٩ جلد دفترچه درمانی در ٧ ماهه امسال از دیگر خدمات ارائه شده تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است .

پرداخت مقرری با هزینه ای بالغ بر ٢٣۶ میلیارد ریال به بیش از ۴ هزار و ۴۶ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در ٧  ماه اخیر از جمله تعهدات دیگر تامین اجتماعی استان است .

شایان ذکر است هم اکنون ٢٠ هزار و ٣٧ نفر بازنشسته ، ٢ هزار و ۶۵۶ نفر از کارافتاده و ٢٣ هزار و ۵۶۶ نفر بازمانده در زمره مستمری بگیران گلستان همه ماهه مستمری دریافت و از خدمات تامین اجتماعی استان بهره می برند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۴ ب.ظ

دیدگاه