دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:وجود معنویت و روحانیت در کار، باعث افزایش اثربخشی و بهره وری نیروی کار می شود

البرز گلستان/ سیزدهمین دوره مسابقات استانی قرآن ویژه جامعه کار و تلاش با معرفی نفرات برتر در دو گروه برادران و خواهران و در رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء ، حفظ ۱۰ جزء، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآنی به کار خود پایان داد.

در اختتامیه این مراسم دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت قرآن و بکارگیری آن در زندگی، تصریح کرد: وجود معنویت و روحانیت در کار، باعث افزایش اثربخشی و بهره وری نیروی کار می شود.

وی با بیان اینکه انسان ها به امید زندگی می کنند، گفت: قرآن به عنوان یک کتاب راهنما و امیدبخش، به انسان ها برای ساختن جهانی آباد به دست مستضعفان، امید می دهد.

دکتر مازندرانی پرداختتن به مسایل فرهنگی و اجتماعی را یکی از اولویت های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواند و افزود: برگزاری مسابقات قرآنی یکی از برنامه های الویت دار فرهنگی ما محسوب میشود.

وی با اشاره به حضور پرشور جامعه کار و تلاش در این مسابقات، خاطرنشان کرد: تعداد ۹۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که برگزیدگان در هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری اعزام خواهند شد تا همانند سالهای گذشته عناوین ملی را ازآن خود نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان ابراز امیدواری کرد تا شاهد تاثیرات قرآن در زندگی فردی و اجتماعی و رشد و پیشرفت در جامعه باشیم.

لازم به ذکر است اسامی نفرات برتر به شرح ذیل می باشد:

– حسینعلی خواجه (رشته قرائت برادران)

– اقدس ایوبی (رشته قرائت خواهران)

– محمد منصوری رضی (رشته ترتیل برادران)

– مریم هوشیار (رشته ترتیل خواهران)

– جواد شاهینی (حفظ کل برادران)

– معصومه تجری (حفظ کل خواهران)

– محمد حسن خلیلی (حفظ ۲۰ جزء برادران)

– سمیه تجری (حفظ ۲۰ جزء خواهران)

– ضیاءالدین گری (حفظ ۱۰ جزء برادران)

– الهه باباکردی (حفظ ۱۰ جزء خواهران)

– مجتبی علاءالدین (مفاهیم قرآنی برادران)

– رشته مفاهیم قرآنی خواهران متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۱ ب.ظ

دیدگاه