- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان ؛مردم دست اندازی ها به اراضی ملی و منابع طبیعی را گزارش دهند

رئیس کل دادگستری گلستان ؛مردم دست اندازی ها به اراضی ملی و منابع طبیعی را گزارش دهند // دادستان ها در کوتاه ترین زمان رسیدگی می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر حمایت تمام قد ، دستگاه قضایی در حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی از مردم خواست :  برای تحقق این هدف به دستگاه قضایی کمک کنند و  هر گونه دست اندازی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی و عرصه های جنگلی و مرتعی استان را به دادستان های حوزه های قضایی خود ، اطلاع دهند.

هادی هاشمیان گفت: دادستان های سراسر استان را هم موظف کرده است برای برخورد با متخلفان و دست اندازان به اراضی ملی و منابع طبیعی منتظر گزارش دستگاه های اجرایی نمانند و به عنوان مدعی العموم با همکاری مردم  ورود کنند.

هاشمیان افزود : حضور فعال مردم  ، به دستگاه قضایی این امکان را می دهد تا از ساخت و سازهای غیرمجاز و دست اندازی ها ،از همان ابتدا و پیش از وارد شدن آسیب های جبران ناپذیر به عرصه های ملی و منابع طبیعی، پیشگیری کند.

این مقام ارشد قضایی استان که ریاست شورای حفظ بیت المال استان را نیز بر عهده دارد در ادامه افزود : خوشبختانه امسال با کمک مردم، اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز در زمین های کشاورزی از ۹ مورد پارسال به ۱۰۵ مورد رسیده است .

هاشمیان گفت : سال گذشته نیز با پیگیری های دستگاه قضایی استان ، ۳ هزار پرونده ی زمین خواری به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در محاکم گلستان تشکیل شد.

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

0 [1]
0 [1]