- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردارجاویدان فرمانده انتظامی گلستان خبرداد:قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی موثر و هدفمند در راستای کاهش وقوع جرایم و ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح استان

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”علی‌اکبر جاویدان” در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان بر لزوم توجه به مصوبات و اولویت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت تاکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون به همت و تلاش فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی برای توسعه و گسترش امنیت در حوزه‌های مختلف، شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی موثر و هدفمند در راستای کاهش وقوع جرایم و ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوده است.

وی تصریح کرد: مطمئنا با توسعه فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت، احساس امنیت در جامعه ارتقاء خواهد یافت.

سردار جاویدان برقراری امنیت در جامعه را رسالت خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف با افرادی که امنیت اجتماعی را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی خواهد شد.

وی رویکرد پلیس را جامعه‌محور دانست و ادامه داد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف آرامش و آسایش مردم در حال اجراء است و در این طرح به مشارکت مردم نیازمندیم.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، وقوع جرایم در سطح استان به‌صورت جزء به جزء و کارشناسانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای بهبود شاخص‌های امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سردار جاویدان در پایان ضمن تاکید بر اجرای دقیق مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت، یاد‌آور شد: مقابله با سرقت‌های به عنف به عنوان مهمترین محور قرارگاه بایستی مورد توجه همه‌ مدیران و فرماندهان باشد.

0 [1]
0 [1]