دکترطیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان:برای فعال شدن میدان اسب دوانی وذینفع بودن مردم منطقه درآمد های حاصله درآن منطقه هزینه می شود

البرز گلستان /دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان امروز دیداری با دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان داشته اند در این نشست دکتر طیبی اظهار کرد:استان را با ۶هزار امتیاز تخصصی با توجه به شاخصه های وزارت خانه تحویل گرفتیم که در سال۹۴ به ۱۲هزار شاخصه ارتقاء یافته است.

وی ضمن ارائه  گزارشی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان افزود : در حوزه تملک ۷۰ درصد ارتقا ء داشته ایم و اولین المپیاد ورزشی  نوجوانان کشور در استان برگزار شدو بحث سوار کاری بعد از ۲۰سال به استان برگشت .

وی افز.د: در حوزه تخصصی ۲۰درصد از مصوبات تخصصیص یافت

دکتر طیبی در باره نشت با دکتر نور قلی پور گفت :جلسه خوبی برگزار شد با حضور نماینده مردم غرب استان گلستان برای بررسی موضوعات  و مسائل مختلف ورزشی در حوزه مسائل ورزشی و زیر ساخت ها ورزشی  و تیم های ورزشی حاضر در آن منطقه  در غرب استان بویژه تیم فوتبال ساحلی ملوان بندر گز و موضوع سوار کاری شهرستان بندرترکمن و باتوجه به سابقه تخصصی دکترنورقلی در حوزه ورزش که بعنوان یکی از ورزشکاران رده بالا منطقه  دو میدانی بوده اند با توجه به احاطه ای که بر موضوع ورزش  دارنداتفاقات خوبی با توجه به نگاه مثبت نماینده منطقه اتفاق می افتد.و ان شالله تعداد جلسات بیشتر شود.تا مشکلات بیشتری از ورزش منطقه حل شود.

دکتر طیبی در باره وضعیت هیئت اسبدوانی در گنبد گفت: هئیت اسبدوانی گنبد در طول مدت ۱۸ سال بهره برداری ازپایتخت کشور بصورت کنترل از راه دور مجموعه سوار کاری در اختیار مرکز کشور بوده  و با توجه به اینکه مردم خواستار مدیریت منطقه ای بودند. وهرگونه اتفاق در حوزه سودزیان مردم منطقه خودشان دخیل باشند.

وی افزود: بنده و مسئولین ارشد استان استاندار و نماینده ولی فقیه در استان وموافقت وزارت  با مدیریت استانی به هئیت سوارکاری تحویل داده شده است.

دکتر طیبی در باره وضعیت تحویل میدان تصریح کرد:مجموعه ای که تحویل شد متاسفانه کاملاتخریب  شده بودو دوستان تلاش بسیار زیادی کردند تا بشکل اولیه برگردد و هرهفته پیشرفت بیشتری دارد.

وی در خاتمه گفت : برای  فعال شدن میدان اسب دوانی با توجه به ذینفع بودن مردم منطقه درآمد های حاصله در آن منطقه هزینه می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ ب.ظ

دیدگاه