دکترزارع مدیربیمارستان شهدای ۵ آذرگرگان:فعالیت درسنگر بیمارستان۵ آذرنمادی ازجانفشانی وایثارگری می باشد

البرز گلستان/دکترمحمد رضا زارع مدیر مرکز آموزشی و درمانی  بیمارستان شهدای ۵ آذر گرگان ظهر امروز در مراسم عطرافشانی یادمان شهدای ۵ آذر گرگان با بیان اینکه در آستانه توسعه بیمارستان ۵ آذر گرگان هستیم اظهار داشت:  این توسعه آرزوی مردم شهر گرگان بود و امیدواریم بتوانیم با توسعه پویاتر و فعال‌تر به راه خود ادامه دهیم.

وی افزود:امروز جلسه یادمان شهدا را برگزار کردیم  و همه ما امیدواریم بتوانیم به شایستگی قدردان راه شهدا باشیم.photo_2016-11-24_15-36-57

وی تصریح کرد: در سنگری کار می‎کنیم که به نوعی فعالیت همکاران من در مرکز ۵ آذر نمادی از جانفشانی و ایثارگری است و اگر در مراسم شهدا حضور پیدا می‎کنیم یکی از اهداف اصلی تجدید بیت با آرمان شهدا است.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی  بیمارستان شهدای ۵ آذر گرگان اظهار کرد: شهدا به امید آرمان‎شهری که راحت در آن زندگی می‎کنیم جانفشانی کردند و امروز باید بیندیشیم که ما برای رسیدن به آرمان شهر که شهدا آروزیش را برای ما داشتند چه وظیفه و چه حقی داریم.

دکترزارع با بیان اینکه حق ما از ادامه راه شهدا تلاش و کوشش برای رسیدن به آرمان‎های شهدا است، افزود: در این مسیر نباید به دنبال سهم‎خواهی باشیم.

وی یادآور شد: امیدواریم با فرمان‎برداری از مقام معظم رهبری و بهره‎گیری از راهوری‎های ایشان بتوانیم راه شهدا را درک کنیم و بتوانیم از این چشمه بیکران بصیرت قطرهای بنوشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی  بیمارستان  شهدای ۵ آذر گرگان با بیان اینکه در آستانه توسعه بیمارستان ۵ آذر گرگان هستیم، گفت: تخلیه اورژانس تا خیابان ۵ آذر ماه آغاز شده و اگر در گذشته این بیمارستان در روز ۷۰ تا ۱۰۰ بیمار ارتوپدی پذیرش می‎کرد این تعداد از روز شنبه به ۱۰ تا ۱۵ نفر آن هم در بخش آموزشی می‌رسد.

در ادامه حاضران در مراسم با تقدیم شاخه گلی بر مزار شهدای ۵ آذر به غبارروبی مزار شهدا پرداختن و با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در قیام ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۷گرگان، حسین امیرلطیفی، صدیقه پروانه، سید اسماعیل حسینی، عباس خالداران، احمد سبطی، حجت الله عباسی، ابوالقاسم(جعفر) علاء الدین، نرگس قصابان، حسین محبی‌راد، حسین مقصودلو، سید نظام الدین نبوی، حسینعلی نصیری و فرامرز ویزواری به شهادت رسیدند./تسنیم

 

kasebeamin2

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه