مدیرعامل شرکت برق گلستان از آماده باش اکیپ های فنی وعملیاتی مدیریت های توزیع برق، برای رفع احتمالی خاموشی برق خبرداد

البرز گلستان/مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور در برخی از مدیریت ها از نزدیک در جریان فعالیت های نیروهای عملیاتی به منظور ساماندهی شبکه برق رسانی در روزهای سرد برفی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، مهندس علی اکبر نصیری با حضور در مناطق برف زده از جمله درازنو و مناطق حساس در مدیریت های توزیع نیروی برق شرق و غرب شهرستان گرگان و … ضمن بازدید از استقرار اکیپ های عملیاتی ، با حضور در واحدهای مهندسی و بهره برداری این مدیریت ها رهنمود هایی را به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت های اجرایی در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان ارائه کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از استان با خاموشی مواجه نیستیم و در صورت بروز هر گونه خاموشی احتمالی، اکیپ های فنی و عملیاتی مدیریت های توزیع، برای رفع آن به حال آماده باش در آمده و آمادگی کامل دارند.

گفتنی است تشکیل جلسه ستاد بحران و آمادگی نیروی های عملیاتی مدیریت های توزیع در سطح استان به منظور مقابله با خاموشی های احتمالی از جمله اقدامات شرکت طی روزهای گذشته بوده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۲ ب.ظ

دیدگاه