مهندس نصیری مدیرعامل برق گلستان ازراه اندازی نیروگاه مقیاس کوچک توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خبرداد

البرز گلستان/مهندس نصیری مدیرعامل در گفتگو با پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: گفتگوهایی را با سرمایه گذار بخش خصوصی بمنظور راه اندازی نیروگاه مقیاس کوچک داشته ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و نشست های برگزار شده از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی، این نیروگاه مقیاس کوچک که در منطقه اترک جانمائی شده، تا اواسط سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و به شبکه توزیع برق استان متصل می گردد.

وی با اشاره به این که تاکنون موافقت نامه تولید پراکنده متعددی توسط این شرکت صادر شده افزود: تعداد پروانه های احداث صادر شده دارای اعتبار به میزان ۲۷ مگاوات است.

مهندس نصیری اظهار داشت: پروانه مرتبط با مولدهای مقیاس کوچک در بخش نیروگاه های گازسوز تا قدرت ۷ مگاوات از طریق شرکت توزیع برق استان گلستان صادر می شود.

وی یادآور شد: در بخش تولید انرژی از طریق سلول های خورشیدی، در صورتی که متقاضی دارای اشتراک برق به قدرت حداکثر ۱۰۰ کیلووات باشد، می تواند با مراجعه به شرکت توزیع برق اقدامات لازم جهت سرمایه گذاری و اجرای نیروگاه مورد درخواست را پیگیری نماید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۲ ق.ظ

دیدگاه