رئیس کل دادگستری گلستان در نشست شورای قضایی استان: افزایش نظارت ها و پیشگیری از وقوع جرم ، باحضوردستگاه های اجرایی مرتبط با محورهای مورد بحث و بررسی

نقش شورای قضایی در تصمیم سازی و برنامه ریزی های استانی پر رنگ تر می شود.
البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس شورای قضایی استان در نشست امروز این شورا از تشکیل کارگروه آسیب شناسی و شناسایی پتانسیل های شورای قضایی استان خبر داد و گفت : این آسیب شناسی به منظور بهره گیری بیشتر از ظرفیت دادگستری و سازمان های عضو شورای قضایی استان در راستای تحقق اهداف و برنامه های قوه قضاییه و تسهیل خدمت رسانی به مردم ، صورت می گیرد.
هادی هاشمیان افزود : چابک سازی سازمانی و پیگیری مطالبات دستگاه های عضو شورای قضایی استان از دیگر اهدافی است که این کارگروه پیگیری می کند.
هاشمیان همچنین در این جلسه از تشکیل یک کارگروه فرعی هم خبر داد و گفت : اعضای این کارگروه ، کارشناسانی از دستگاه های عضو شورای قضایی استان هستند تا پیش از هر جلسه ، محورهای دستور کار نشست را بررسی کنند .
به گفته ی این مقام ارشد قضایی استان ، پیگیری مصوبات شورای قضایی هم بر عهده ی این کارگروه خواهد بود .
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش نظارتی دادگستری و اداره های عضو شورای قضایی استان گفت : برای افزایش نظارت ها و پیشگیری از وقوع جرم ، از این پس در نشست های شورای قضایی استان ، دستگاه های اجرایی مرتبط با محورهای مورد بحث و بررسی این شورا نیز در نشست ها حضور خواهند داشت .
رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی، دادستان مرکز استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان، روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان بازرسی، مدیران کل زندان‎ها، ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی استان عضو شورای قضایی هستند.
ریاست این شورا را رئیس کل دادگستری بر عهده دارد.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۳ ب.ظ

دیدگاه