مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبرداد:دفاتر پیشخوان دولت و ict های روستایی یک راهکار مهم برای رفع معضل بیکاری

اولین همایش هم اندیشی با حضور مدیران دفاتر پیشخوان دولت و ict روستایی غرب استان گلستان برگزار شد.
البرز گلستان/دراین همایش مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه دفاتر پیشخوان دولت و ict های روستایی خانواده مخابرات هستند گفت : خدماتی که توسط این دفاتر به مردم ارائه میشود بسیار ارزنده میباشد.
وی از ict به عنوان صنعتی در حال رشد نام برد و افزود: روند گردش مالی و درآمد کسب شده از این حوزه با صنایع دیگر قابل قیاس نیست و میتوان آنرا یک راهکار مهم برای رفع معضل بیکاری دانست .
مدیرمخابرات منطقه گلستان گفت : تامین کنندگان تجهیزات ، تامین کنندگان زیرساختهای ارتباطی و تامین کنندگان خدمات و سرویسها سه دسته از بخشهای مهم صنعت ict هستند که از این بین تامین کنندگان خدمات و سرویسها را میتوان به عنوان مهم ترین بخش در تحقق درآمدهای کلان این صنعت برشمرد.
وی با اشاره به گلایه کارکنان دفاتر خدمات پیشخوان دولت و ict روستایی از درآمدکم گفت : عدم آگاهی کافی مردم از چگونگی دریافت خدمات الکترونیکی عامل درآمد کم این دفاتر است که باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به اطلاع رسانی درخصوص خدماتی که بصورت الکترونیکی ارائه میشود و نحوه ارائه آن گام برداشت تا مردم از مزایای آن آگاه و از آن برای انجام کارهای روزمره بهره ببرند.
مهندس شهمرادی گفت: با توجه به برنامه تحول پنج ساله شرکت مخابرات ایران بعنوان “ره نگاشت” ، خروجی برنامه ره نگاشت بعداز ۵ سال را تبدیل شرکت مخابرات ایران به یک شرکت تمام IPو IT برشمرد وافزود: متصدیان ارائه خدمات الکترونیکی بعنوان پرچمداران ICT میبایست در راستای تحقق این هدف تلاش نمایند. مدیرمخابرات منطقه گلستان با تاکید براینکه قلب برنامه ره نگاشت ، مشتریان میباشند گفت: انتظارات مشتریان میبایست از طریق دفاتر به ما منعکس شود تا بتوانیم با تمام تلاش آنها راتامین نماییم و با توجه به ظرفیتهای خوب استان و پتانسیلهای بالای کاری ، شاخص های ارتباطی را ارتقاء ببخشیم.
این همایش که به منظور آشنایی کارکنان و مدیران دفاتر پیشخوان دولت و ictهای روستایی با خدمات همراه اول برگزار شده بود آقایان علی عرب مدیر ارتباطات سیار و شعبان امیرخانلو مدیر تجاری به تشریح برنامه های مخابرات منطقه گلستان درخصوص خدمت رسانی به مشتریان در بخش تلفن همراه پرداخته وخدمات و سرویسهای قابل ارائه به مشتریان را معرفی نمودند.
همچنین نماینده دفاتر نیز به بیان مسائل و مشکلات ارائه خدمات پرداخت تا نسبت به رفع آن اقدام گردد.
درپایان همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء گردید.
لازم به ذکر است این همایش بزودی برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت و ict های روستایی شرق استان نیز برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸ ق.ظ

دیدگاه