قدمنان رییس مرکز برنامه ریزی،نوسازی وتوسعه فناوری استانداری گلستان ازمعرفی ۸پژوهشگر نمونه درهفته پژوهش وفناوری دراستان خبرداد

البرز گلستان/اولین جلسه شورای سیاستگذاری استانی هفته پژوهش و فنا وری سال ۹۵ به ریاست ربیعی معاون استاندار گلستان  و قدمنان رئیس مرکز برنامه ریزی و نوسازی و توسعه فناوری و جمعی از مدیران پزوهشی استان در سالن شماره دو استاندار ی برگزار گردید قدمنان اظهار کرد:۸پژوهشگر نمونه در انتهای هفته پژوهش و پس از ارزیابی توسط کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده است انجام می شود.

وی افزود: امسال علاوه بر معرفی پژوهشگر و محققان برتر قرار شد تا غرفه برتر هم معرفی گردد ضمن آنکه امیدواریم با کمک و همراهی تمامی دستگاهها بتوانیم مراسمی در حد جایگاه و منزلت استان بر گزار نماییم.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نوسازی و توسعه فناوری  ازدانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان دبیر برگزاری مراسمات این هفته نام برد.

وی در ادامه بیان داشت : مراسم هفته پژوهش هر ساله و در دهه آخر آذر ماه برگزار می گردد و بر اساس دستورالعمل  های بالا دستی این مراسم در دوسطح استانی از مورخه ۱۴لغایت ۱۹ آذر در سطح ملی از ۲۱ لغایت ۲۸ آذر ماه با شعار پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی. فناوری زیر بنای اقتصاد مقاومتی بر گزار خواهد شد.

وی اسامی روزهای هفته پژوهش را به شرح زیر نام برد:

اسامی روزهای هفته پژوهش و فناوری

۱-    یکشنبه ۱۴/۹/۹۵ : پژوهش، فناوری و مدرسه
۲-    دوشنبه ۱۵/۹/۹۵ : ایده برتر، سرمایه ملی
۳-    سه شنبه ۱۶/۹/۹۵ : پژوهش، فناوری و صنعت
۴-    چهارشنبه ۱۷/۹/۹۵ : پژوهش، فناوری؛ دانشگاه کار آفرین
۵-    پنج شنبه ۱۸/۹/۹۵ : پژوهش، فناوری واقدام و عمل

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۱ ب.ظ

دیدگاه