- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان درنشست بافرماندهان پلیس راه استان:پرسنل پلیس راه استان بازوی اجرایی دربحرانها ،درکنار توان عملیاتی دربخش راهداری

البرز گلستان/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در نشست مشترک مسئولین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای با فرماندهان پاسگاههای پلیس راه استان گفت: با توجه به ادغام مدیریت راهداری در ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استانها لزوم انسجام بخشی در فعالیتها بیش از پیش محسوس می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان- مهدی میقانی در ادامه این نشست با بیان اینکه یکی از اولویتها و فرصتهای خدمات رسانی برای ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در دوران پس از ادغام اجرای مطلوب طرح راهداری زمستانی می باشد، اذعان داشت: لازمه اجرای مطلوب و رضایت بخش این طرح انسجام بخشی بین عوامل تاثیر گذار توام با برنامه ریزی و هماهنگی می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از عوامل تاثیر گذار در اجرای طرح راهداری زمستانی فرماندهان و پرسنل پلیس راه استان می باشند که به عنوان بازوی اجرایی در کنار توان عملیاتی این اداره کل در بخش راهداری وظیفه خطیری در بحرانها بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه افزود: تجربه ما در بخش حمل و نقل ثابت نموده هر چه انسجام و وحدت رویه پیش از آغاز طرح های مشترک بین این اداره کل و پلیس راه استان بیشتر بوده، در زمان اجرای طرحها با مشکلات کمتری مواجه بوده ایم.

میقانی با توجه به شرایط جوی نامساعد و بحرانی استان گلستان در هفته گذشته بیان داشت: هماهنگی و حضور به موقع مدیران و عوامل راهداری و پلیس راه استان در آن شرایط اسباب رضایت و خشنودی مردم را در مناطق بحرانی فراهم نمود.

وی با توجه به هدف از تشکیل این گونه جلسات مشترک تشریح کرد: هم اندیشی بین عوامل خدمات رسان در طرح راهداری زمستانی جهت بررسی نقاط ضعف و قوت و شناسایی توانمندیها از هم اکنون، آسیب پذیری در شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.

در ادامه جلسه سرهنگ عبدی فرمانده پلیس راه استان گلستان با توجه به اقدامات مشترک صورت گرفته توسط پلیس راه استان با اداره کل حمل و نقل و پایانه ها گفت: در استان گلستان طرحهای مشترک اجرا شد که نتایج مطلوبی را به همراه داشت، که این نشان از همدلی بین این دو دستگاه می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: نقطه قوت کار مشترک، داشتن درک مشترک از شرایط می باشد که در استان گلستان این درک فراهم می باشد.

لازم بذکر است در ادامه جلسه معاونین و مسئولین ادارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرماندهان پلیس راه استان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

0 [1]
0 [1]