دکتر صادقلو استاندار گلستان در شورای اداری استان از نقش همه جانبه دستگاههای اجرایی جهت تشویق مردم در امر سرشماری خبرداد

دکتر صادقلو:پایداری پرواز هواپیماهادراستان بسیار مهم است و باید روی آن کار شود

البرز گلستان/ جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور دکترصادقلو استاندار گلستان و ربیعی و طهماسبی و مروتی معاونین استاندار پیش قدم رئییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن اجتماعات استاندار برگزار گردید دکتر صادقلو اظهار کرد:کربل مدل است چون اسلام در داخلش می باشد.

وی افزود:بزرگترین اندام صبر در صحنه  کربلا است و هر اقدامی در راستای مکتبی سازی حادثه کربلا نباید دریغ کردو کار باید کرد.

استاندار گلستان سپس در باره حضور خوب جامعه روستایی استان در سرشماری نفوس و مسکن گفت: چرا روستاها در ثبت نام اینترنتی از شهر پیشی گرفته و باید بدنبل دلیل بود.

وی افزود: بعضی مواقع یک سری مشوق ها را داریم و حتما باید آگاهی بدهیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بحث آمار بحث ساده ای نیست اظهار کرد: ما باید جدی ترین برخورد را در بحث آمار گیری داشته باشیم.  آمار سه پیش بااهمیت دارد پیش نیاز و پیشگیری و پیش بینی .

وی در ادامه از دستگاههای اجرایی خواست دراین وقت مانده سرشماری تمام دستگاهها برای تشویق مردم تلاش همه جانبه داشته باشند و تاثیر این آثار بر افق آینده پدیدار می شود.

دکتر صادقلودر باره بحث فرودگاه در استان گفت : پایداری پرواز بسیار مهم است و باید روی آن کار شود

وی در باره بحث بانکها و اقتصاد مقاومتی گفت : بانک های عامل استان همکاری خوبی در ارائه تسهیلات رونق تولید داشته اند و تاکنون ۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۳۶۱ واحد تولیدی ارائه شده است.
وی در باره رصد کردن واحدهای که وام دریافت می کنند گفت: هر هفته توسط کمیته ای، واحدهای دریافت کننده تسهیلات رونق تولید مورد رصد قرار می گیرند تا در راستای اهداف این تسهیلات و رونق تولید اقدام کنند.

استاندار گلستان در باره بودجه  تملکی استان گفت :۱۲درصد به صورت نقد و ۳۸ درصد اسناد هزینه ای است و ۵۱ درصد آن تخصیص یافته که لازم است دستگاههای اجرایی به نحوی از آن استفاده کنند.

وی افزود: ما با رایزنی با دکتر نوبخت بدنبال آن می باشیم که این ارقام را ۲۰درصد نقدی و ۳۰درصد اسناد هزینه برسانیم.

صادقلو تاکید کرد: تا تاریخ ۱۹ بهمن سال جاری زمان اسناد هزینه تمام می شود و این هزینه را به روزهای آخر نرسانید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه