دکتر مازندرانی رئیس شورای هماهنگی تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان:۶۰درصد مردم در کشور از خدمات وزارت تعاون و کار و رفاه و اموراجتماعی بهره مند می شوند

البرز گلستان/ دکتر سعید مازندرانی مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جلسه شورای هماهنگی ۱۱ دستگاه تابع وزارت و هزارجریبی و نورقلی پور و تربتی نژاد و قره خانی چهارتن از نمایندگان مجلس گلستان در سالن اجتماعات  اداره کل فنی و حرفه ای برگزار گردیدگفت :شورای هماهنگی استان در سه بخش تعاون و کار ورفاه اجتماعی وظیفه مندی خود را انجام می دهد.

وی افزود: وظیفه ما هماهنگی در جهت اجرای استراتژی ها وبرنامه های وزارت و ایجاد وفاق بین این دستگاههاست .که قبلا این دستگاهها به صورت مجزا کار می کردند.

دکتر مازندرانی رئیس شورای هماهنگی تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان ضمن بیان اینکه ۶۰درصد مردم در کشور از خدمات وزارت تعاون و کار و رفاه و اموراجتماعی بهره مند می شوند گفت: این وزارتخانه علیرغم ارائه این خدمات معضلات و مشکلات خاص خودش را نیز دارد.

وی از معضلات وزارت تعاون و کار و رفاه و امور اجتماعی کمبود بودجه و ساختاری و انسانی و بعضی از قوانین که می خواهد خدمات ارائه کنددست و پاگیر نام برد.

شما در این زمینه ورود پیدا کنید و مشکلات دستگاهها را بعنوان صدای مردم در مجلس مطرح کنید.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به نمایندگان مجلس استان گلستان اعلام کرد مدیران ما بازوهای اجرایی و همگام و همراه شما هستند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه