کلنگ‎زنی بزرگترین سالن ورزشی چندمنظوره استان با نام شهدای حرم/ربیعی معاون استاندار گلستان :مردم بدانند که آینده استان روشن است و مشکلات برطرف خواهد شد

البرز گلستان/محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان  در آئین کلنگ‎زنی بزرگترین سالن ورزشی چندمنظوره استان گلستان با نام «شهدای مدافع حرم» که در محل اداره کل راه‎آهن شمال شرق ۲ استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: روزی استان گلستان راه‎آهن نداشت اما اکنون کریدور شمال به جنوب دارد، پروازهای جدیدی در فرودگاه بین‎المللی گرگان اتفاق افتاد و نسبت به دو ماه گذشته ۴۶ درصد پروازهای هوایی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای بندرخشک گرفته شده است، تصریح کرد: کلنگ‎زنی ریلی صورت گرفته و مطالعات نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان از انعقاد تفاهم‎نامه گردشگری ریلی خبر داد و گفت: با شرکت مسافرتی آسمان تفاهم‎نامه‎ای منعقد شده که بسیار ارزان قیمت است.

ربیعی افزود: با استعدادی که استان گلستان دارد و با انجام کارهای مقدماتی، زیرساختی، سرمایه‎گذاری، اقتصادی، تقویت بخش ریلی و اشتغال، مردم بدانند که آینده استان گلستان روشن است و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا کاری حسینی کردند خطاب به مسئولان گفت: باید تلاش مسئولان حل مشکلات جوانان و جامعه باشد و در این راستا کوتاهی نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه استان آماده برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید است، ابراز کرد: این اجلاسیه تاریخی از ۳۶ سال انقلاب را یادآوری می‎کند که یادآور رشادت بزرگمردان غیور این خطه است.

ربیعی افزود: نامگذاری پل‎های روگذر و زیرگذر، کوچه و خیابان‎های شهر به نام شهدا و شهدای مدافع حرم نشان از این دارد که همه جا فریاد دفاع از ارزش‎ها بلند است و این فرهنگ باید بماند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با خون شهیدان در قله‎های اقتدار قرار گرفته است، اظهار کرد: استان گلستان لاله‎خیز است و تقدیم ۴ هزار شهید مهر تأییدی بر این مهم است./فارس

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه