قوانلو مدیرکل کتابخانه‎های عمومی گلستان در بیست و چهارمین مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی از خرید ۲۰ میلیون تومان کتاب از نویسندگان استانی خبرداد

البرز گلستان /رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان گلستان در بیست و چهارمین مراسم  گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی در استان گلستان اظهار داشت:   ۳۳۰ میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی برای کتابخانه‎های روستایی در استان گلستان خریداری شده است.

وی افزود: ۵۷کتابخانه نهاد عمومی در استان گلستان وجود دارد که ۳۵ مورد آن شهری و ۲۲ مورد آن روستائی است.

قوانلو تصریح کرد: ۱۸ کتابخانه مشارکتی در استان گلستان وجود دارد و در راستای تقویت کتابخانه‎ها و فرهنگ کتابخوانی در استان گلستان با دستگاه‎های اجرائی تفاهم‎نامه منعقد شده است.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان گلستان از حمایت نویسندگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: ۲۰ میلیون تومان کتاب از نویسندگان استان کتاب خریداری شده است.

قوانلو همچنین از  برگزاری  ۱۵۰ نشست کتابخوان در استان گلستان خبرداد.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ میلیون تجیهیزات کتابخانه از جمله قفس، میز و صندلی در استان گلستان خریداری کردیم، گفت: ۲۴۰ ساعت آموزش ضمن خدمت به کارکنان کتابخانه عمومی استان گلستان برای ارتقاء سطح برخورد و آگهی برگزار کردیم.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان گلستان با بیان اینکه به دنبال افزایش کتابخانه‎های روستائی در استان گلستان هستیم، اظهار داشت: تنها ۲۲ کتابخانه عمومی روستایی زیبنده استان گلستان نیست.

قوانلو افزود: امروز در راستای تکریم از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی این مراسم را در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه برنامه گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی استان با تهران تداخل نداشته باشد در این روز این مراسم را در نظر گرفتیم.

در این مراسم از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در استان گلستان با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی تجلیل شد  و همچنین از پژوهش استقبال و عدم استقبال از کتابخانه‎های عمومی گلستان در این مراسم رونمایی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

دیدگاه