نتانیاهو: ایران را باید از غنی‌سازی در داخل خاک خودش منع کرد

باشگاه خبرنگاران/ بنیامین نتانیاهو؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس در قبال هرگونه نرمش در مورد موضوع هسته‌ای ایران هشدار داد.

نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه با شبکه خبری سی.بی.اس گفت: از اقدامات آمریکا علیه داعش حمایت می‌کنیم. وی همچنین در قبال هرگونه نرمش در مورد موضوع هسته ای ایران هشدار داد.

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی شد؛ ما خواهان تضعیف ایران و داعش هستیم و به هیچ وجه مایل نیستیم که ایران و داعش به سلاح اتمی دست پیدا کنند(!)وی که اندکی بعد از انتشار ویدئوی اعدام چند سرباز سوری و یک گروگان آمریکایی با سی.بی.اس صحبت می‌کرد بار دیگر تاکید کرداسرائیل مخالف توافق با ایران بر سر پرونده هسته‌ای است.

وی از رهبری آمریکا در ائتلاف مقابله با داعش استقبال کرد و گفت داعش را می‌توان و باید شکست داد. وی در اظهاراتی عجیب و از سر درماندگی بار دیگر گروههای مبارز در منطقه را تروریست خواند و افزود جهان باید بر ضد گرووهای تروریستی نظیر داعش متحد شود. وی بار دیگر خطاب به سران آمریکا گفت ایران دشمن شماست ، نه متحد شما.وی بار دیگر اعلام کرد مخالف حفظ ظرفیت غنی سازی ایران است و اعلام کرد باید ایران را از غنی سازی در داخل خاک خودش منع کرد.

وی ادامه داد جایگزین توافق بد با ایران ، گزینه نظامی و جنگ نیست ، بلکه تنگ تر کردن حلقه تحریمها علیه ایران است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

دیدگاه