بزودی در یک نشست استانی مشکلات بانوان خبرنگار گلستان با حضور مدیر کل بانوان و خانواده استانداری بررسی می شود

نائب‎رئیس خانه مطبوعات استان گلستان:انتظار است کیفیت رسانه‎های استان ارتقاء داده شود به همان نسبت نیز باید از قشر خبرنگار حمایت صورت بگیرد

البرز گلستان/دکتر کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان  در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از جامعه خبری در استان گلستان را بانوان تشکیل می‎دهند و بخش وسیعی از انعکاس اخبار و وقایع مهم استانی به دوش این قشر فرهیخته و فعال جامعه است مسئولان نیز باید در رفع مطالبات این قشر پیشگام شوند.

* نباید نسبت به مطالبات جامعه خبری بی‎تفاوت بود/ مطالبات جامعه خبری در سطح ملی پیگیری می‎شود

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید نسبت به مطالبات جامعه خبری بی‎تفاوت باشند، تصریح کرد: اصحاب رسانه در استان گلستان تلاش زیادی می‎کنند و در گرما و سرما همراه مسئولان هستند، مشکلات مردم را بازگو می‎کنند، تریبون مردم و مسئولان می‎شوند اما شاید هنوز مشکلات لاینحلی در حوزه خبری دارند که حل آن به اقدام و عمل مسئولان گره خورده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بر لزوم آسیب‎شناسی مشکلات بانوان خبرنگار در استان تاکید کرد و قول مساعد داد در یک نشست استانی با حضور بانوان خبرنگار نسبت به جمع‎بندی و احصاء مشکلات آنان اقدام خواهد شد و مصوبات جلسه در سطح ملی و از طریق معاون رئیس جمهور نیز پیگیری می‎شود.

دکترغفاری با اشاره به اینکه همه مسئولان در قبال جامعه خبری باید خودشان را مسئول بدانند، ابراز کرد: برای بهبود وضعیت جامعه خبری می‎توان با تشکیل کمیته استانی در رفع آلام این قشر زحمتکش خصوصا بانوان گام‎های ارزشمندی برداشت.

نائب‎رئیس خانه مطبوعات استان گلستان:انتظار است کیفیت رسانه‎های استان ارتقاء داده شود به همان نسبت نیز باید از قشر خبرنگار حمایت صورت بگیرد

نائب‎رئیس خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این جلسه خواستار پیگیری جدی مطالبات بانوان خبرنگار در استان شد و گفت: همانطور که انتظار است کیفیت رسانه‎های استان ارتقاء داده شود به همان نسبت نیز باید از قشر خبرنگار حمایت صورت بگیرد.

محمدصالح افتخاری؛ نقش بانوان خبرنگار را در عرصه رسانه بااهمیت خواند و ابراز کرد: بانوان در هر مسئولیتی که قرار می‎گیرند باانگیزه بوده و در پیگیری مسائل بسیار کارآمد هستند که امیدواریم مشکلات بانوان خبرنگار به دست توانای تنها مدیرکل بانوی گلستانی گره‎گشایی شود.

وی با بیان اینکه جامعه خبری استان همچنان در ابتدایی‎ترین مسائل صنفی خود دچار دغدغه است، گفت: فقدان بیمه، حقوق و مزایای ناچیز مهمترین دغدغه جامعه خبری به ویژه بانوان خبرنگار است.

زهره رجبی عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات: نشست‎های تخصصی در حیطه رسانه تداوم داشته باشد

زهره رجبی عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این جلسه مشکلات جامعه خبری را مضاعف خواند و گفت: تاکنون وعده‎های بسیاری به جامعه خبری داده شده که برخی از آنها عملیاتی و شماری از مطالبات در حد وعده باقی مانده است.

زهره رجبی ابراز امیدواری کرد تداوم نشست‎های تخصصی در حیطه رسانه و ارائه راهکارهای مفید و سازنده در سایه تعامل و همدلی به سرانجام خوبی منتهی شود./ فارس

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه