معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان خبرداد:درراستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه کشف ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه انواع خودرو سرقتی

البرز گلستان/سرهنگ”علی قره‌ئی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این مطلب گفت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه، موتورسیکلت و وسایل و قطعات داخلی خودرو با بسیج کلیه امکانات و نیروهای انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در این طرح که با همکاری ماموران پلیس آگاهی و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

این مقام انتظامی همچنین گفت: ‌در همین راستا با تلاش ماموران ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه انواع خودرو سرقتی شامل پراید و پژو کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با تحقیقات پلیسی گسترده ماموران در نهایت اعضای یک باند سه نفره در این رابطه که به سرقت موتورسیکلت‌ها و خودروها در سطح استان می‌پرداختند، دستگیر شدند.

وی افزود: ‌با استعلام از سیستم اجرائیات پلیس راهور، تلاش در جهت شناسایی مالکان وسایل نقلیه ادامه دارد.

سرهنگ قره‌ئی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای با سرقت‌، خاطرنشان کرد: وقوع سرقت حتی سرقت های خرد میزان احساس امنیت را در جامعه کاهش می‌دهد.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹ ق.ظ

دیدگاه