قائم مقام مدیر اجرای سرشماری گلستان خبرداد:جمعیت خانوارهای سرشماری شده استان تاکنون۳۳٫۹ درصد

البرز گلستان/مهندس مهدی ملاغلامعلی معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان و قائم مقام مدیر اجرای سرشماری استان، پیشرفت سرشماری حضوری در استان را تا ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۸، ۳۱٫۳درصد و جایگاه استان را در بین استان‌های کشور از لحاظ میزان پیشرفت کار،  رتبه پنجم اعلام نمود.

ایشان با بیان این مطلب افزود، از ابتدای روز چهارشنبه ۲۸ مهر و آغاز سرشماری حضوری تا ساعت ۸ صبح روز ‌شنبه مورخ ۸/۸/۱۳۹۵آبان‌ماه، ماموران سرشماری به ۳۲۷۹۶۰  مکان  مراجعه حضوری داشته اند که دراین مکانها ،  ۱۹۳۹۰۴ اقامتگاه حداقل یک خانوار حضور داشته اند.

وی افزود :در مکانهای اقامتگاههای خانوار تعداد ۲۱۰۸۷۴ خانوار فهرست گردیده اند که سهمی معادل ۳۴٫۳۳ درصدی از کل ۶۱۴۳۲۵ خانوار براورد شده استان می باشدکه دربین استانهای کشور در جایگاه پنجم قرار گرفته است

.ملاغلامعلی گفت:از ۲۱۰۸۷۴ خانوار فهرست‌ شده، با ۷۷۶۸۱ خانوار (معادل ۳۶٫۸۴ درصد) مصاحبه حضوری انجام و اطلاعات آنان دریافت و از ۱۱۴۵۱۰ خانوار (معادل ۵۴٫۳۰ درصد) که ثبت‌نام اینترنتی انجام داده بودند، کد آماری دریافت شد.

قائم مقام مدیراجرای سرشماری استان افزود: در حوزه های آماری سطح استان ماموران سرشماری تعداد ۵۲۰۵ خانوار غایب را  نیز فهرست نموده اند  وکد خانوار غائب به آنان اعلام شده است. که تا امروز ۲۰۸خانوار با کد خانوار غایب، اقدام به سرشماری اینترنتی نموده‌اند و ۸۹ خانوار بصورت تلفنی و طی تماس با ستاد سرشماری شهرستان، ثبت‌نام شده‌اند. (کل غائبین سرشماری شده استان ۲۹۷ خانوار و رقمی معادل ۵٫۷ درصد از کل غائبین)

ملاغلامعلی ادامه داد:جمعیت خانوارهای سرشماری شده استان تاکنون ۶۵۷۴۴۵ نفر بوده که سهمی معادل ۳۳٫۹ درصد از جمعیت برآورد شده استان را نشان می دهد .

قائم مقام مدیر اجرای سرشماری در ادامه از خانوارهایی که در زمان مراجعه ماموران سرشماری به درب منازل آنها در منازل حضور ندارند (آنهایی که سرشماری اینترنتی انجام داده و کد آماری دارند و آنهایی که تا کنون سرشماری اینترنتی انجام نداده‌اند) درخواست کرد، با استفاده  ازکد خانوار غائب که ماموران سرشماری در یک برگ اطلاعیه  در منازل آنان قرار داده شده است، می‌توانند به دو شیوه عمل نمایند :

  • مراجعه به سایت سرشماری sarshomari95.ir و ارائه کد رهگیری و یا ثبت‌نام اینترنتی.
  • تماس تلفنی با ستاد سرشماری شهرستان با شماره تماس اعلام شده در برگه و ارائه کد رهگیری و یا ثبت‌نام اینترنتی.

ملاغلامعلی در پایان ضمن تقدیر و سپاس از کلیه هم‌استانی‌های عزیز، خواستند با مأموران سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند و از خانوارهایی که موفق به انجام سرشماری اینترنتی نشده‌اند نیز خواست قبل از مراجعه مأموران آمارگیر، کد ملی و اطلاعات هویتی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی را قبل از مراجعه مأموران در دسترس داشته‌اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه