رئیس سازمان بهزیستی کشور در گلستان خبر داد:۱۱هزار مسکن برای خانواده های دو معلول به بالا در دست احداث می باشد

البرز گلستان/محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشوردر حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بهزیستی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:۱۱هزار مسکن برای خانواده های دو معلول به بالا در دست احداث می باشد

محسنی بند پی افزود:تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ واحد به خانواده‌های دارای معلول در کشور تحویل داده شده و تا پایان سال هم ۲ هزار واحد دیگر تحویل می‌شود.

وی افزود: تا اواسط سال ۹۷ همه این ۱۱ هزار واحد مسکونی ساخته و به خانواده‌های دارای دو معلول به بالادر کشور تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این طرح به کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی در حال ساخت است.

محسنی بندپی تاکید کرد: در بحث مسکن اجتماعی هم برنامه داریم که برای زنان سرپرست خانوار، معتادان، شبه خانواده‌ها و معتادان بهبود یافته ساخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای این گروه حدود ۴۲ هزار واحد در دست احداث داریم با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ الی ۸۰درصد

رئیس سازمان بهزیستی کشور  از حمایت حساب ۱۰۰حضرت امام (ره) در این مورد گفت :حساب ۱۰۰ امام(ره) هم به کمک ما آمده و واحدهای که بالای ۹۰درصد پیشرفت دارند که با هزینه ۲ تا۴ میلیون تومان به پایان می‌رسددر ۳ هزار مسکونی  به حمایت آمده است.

وی  گفت: برای همه خانواده های ۲معلول به بالاهیچ محدودیتی نداریم وبرای افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند یا اطلاع نداشتند سامانه همچنان برای آنان باز است و به آنها خدمات همچنان ادامه دارد.

محسنی بند پی در خاتمه گفت : برنامه داریم که بتوانیم نسبت به تغییر رویکرد ها و افزایش توانمندی خانواده ها و پایداری آنان اقدامات همه جانبه داشته باشیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه