- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر غفاری مدیر کل جدید بهزیستی گلستان :سازمان بهزیستی مجموعه‎ای مطالبه‎گر، برنامه‎محور، پاسخگو و پرسشگر هستند

البرز گلستان/مراسم تودیع رقیه رحمانی و معارفه ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی جدیداستان گلستان با حضور رئیس سازمان بهزیستی و معاونین وی ربیعی معاون استاندار گلستان قره خانی و تربتی نژاد نمایندگان مجلس که در کانون طاگرگان برگزار شدغفاری مدیر کل جدید بهزیستی استان گلستان گفت : سازمان بهزیستی مجموعهای مطالبهگر، برنامهمحور، پاسخگو و پرسشگر هستند

مدیر کل جدید بهزیستی استان با بیان اینکه استان گلستان همچون دیگراستانهای شمالی  کشور دارای مواهب الهی،منابع طبیعی وزیبایی فراوان، همچون دریا و جنگل و سرسبزی بسیار است افزود: متاسفانه بیکاری،فقر وبسیاری ازآسیبهای اجتماعی درزیر چتر این سرسبزی وزیبایی در این خطه وجود دارد که امید است به یاری خداوند وبا برنامه ریزی مدون وهمکاری و تعامل همه همکاران وسایر دستگاههای مرتبط بتوانیم اقدامات مفید و موثری در جهت رفع این معضلات و آلام ورنج های مردم این استان صورت دهیم.

دکترابراهیم غفاری با اشاره به اینکه استان گلستان سالیان متمادی از برخورداری امکانات صنعتی مغفول مانده است، افزود: شاخص بیکاری استان گلستان نسبت به استانهای همجوار فاصله زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش آلام مردم گامهای بلندی برداشته شود، ابراز کرد: سازمان بهزیستی مجموعهای مطالبهگر، برنامهمحور، پاسخگو و پرسشگر هستند.

مدیرکل جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان بر لزوم همکاری بخشهای دولتی و خصوصی با بهزیستی در راستای مرتفع کردن دغدغههای جامعه هدف این سازمان تاکید کرد.

وی گفت: با برنامهریزی خوب، قوی و مناسب میتوان در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده حرکت کرد و مشکلات و معضلات را از میان برداشت.

وی از راه اندازی کانون بازنشستگان استان گلستان به عنوان راهکار رفع بخشی از دغدغه این قشر نیز خبر داد

0 [1]
0 [1]