پیش‌قدم مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن گلستان از حضور مامورین سرشماری در بیش از۲۵۲ هزار و ۵۹۳ مکان خبرداد

البرز گلستان/ مهندس حسین پیش‌قدم مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان  اظهار داشت: از روز چهارشنبه ۲۸ مهر سرشماری حضوری با حضور ۵۲۰ مامور آمار گیر در سراسر استان آغاز شده است که تاکنون این ماموران به ۲۵۲ هزار و ۵۹۳ مکان مراجعه حضوری داشته‌اند.

وی افزود: تعداد ۱۴۹ هزار و ۸۳۱ مکان اقامتگاه بوده و در این تعداد اقامتگاه ۱۶۲ هزار و ۵۴۵ خانوار سکونت داشتند.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان با ابراز خرسندی از میزان پیشرفت کار در مرحله حضوری سرشماری تصریح کرد: از مجموع ۱۶۲ هزار و ۹۴۵ خانوار فهرست شده، تاکنون ۵۹ هزار و ۶۰۵ خانوار مورد مصاحبه و سرشماری حضوری قرار گرفتند.

وی یادآور شد: تعداد ۸۸ هزار و ۷۲۵ خانوار نیز که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده بودند، پس از مراجعه مامورین کد رهگیری اینترنتی خود را اعلام کردند و ۴ هزار و ۱۲۴ خانوار هم جزء غایبین بودند که از طریق مامورین سرشماری کد غایب دریافت کردند.

پیش‌قدم اظهار کرد: مرحله حضوری هشتمین سرشماری نفوس و مسکن کشور از ۲۸ مهرماه آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه نیز ادامه دارد.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر با مأموران آمارگیر شد و از خانوارهایی که تاکنون موفق به انجام سرشماری اینترنتی نشده اند نیز خواست برای سهولت انجام کار، قبل از مراجعه مأموران آمارگیر، کد ملی اطلاعات هویتی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی خود را در دسترس داشته‌اند./ منبع پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۸ ب.ظ

دیدگاه