نوری: بازی با ایران برای کره انتقامی است/ در جام ملت‌ها مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش البرز گلستان محمد نوری در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان کم کم به آمادگی لازم برای دیدار مقابل کره جنوبی می‌رسند.

وی شرایط تیم ملی را مطلوب خواند و افزود: ما به دنبال آن هستیم که پس از سال‌ها در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. رسیدن به این هدف کار دشواری است و در این راه نیاز به حمایت رسانه‌ها و فدراسیون فوتبال داریم.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اینکه تیم ملی کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ دو شکست را به تیم کره جنوبی تحمیل کرده است، خاطر نشان کرد: قطعاً کره جنوبی می‌آید که در این بازی از ما انتقام بگیرد و ناکامی در دیدارهای اخیر را جبران کند.

نوری همچنین یادآور شد: ما در مرحله انتخابی جام جهانی در تهران و کره این تیم را شکست دادیم. در بازی رفت حتی با یک بازیکن کمتر این تیم را از پیش رو برداشتیم.

وی نیز به مانند دیگر ملی‌پوشان فوتبال ایران از مردم خواست برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حضور پیدا کنند و افزود: این آخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آزادی است. امیدوارم تماشاگران برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و دعای خیر و حمایت‌شان همیشه همراه ما باشد.

این بازیکن باتجربه شرایط خود را مطلوب خواند و گفت: وضعیت خوبی دارم و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. دیگر بازیکنان تیم ملی هم شرایط مطلوبی دارند و روزبه روز بهتر می‌شوند.

نوری خاطر نشان کرد: شکست‌هایی که تیم ملی کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی مقابل ایران متحمل شد برای این تیم سنگین بوده است، به همین خاطر کره‌ای‌ها دیدار دوستانه مقابل تیم کشورمان را یک بازی انتقامی می‌دانند و با تمام توان می‌آیند که در این دیدار برنده باشند.

وی با اعلام اینکه کره جنوبی تا جام ملت‌های آسیا ۱۴ بازی تدارکاتی انجام خواهد داد،‌ افزود: کره جنوبی ۱۴ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد و این درحالی است که تعداد بازی‌های دوستانه ما به مراتب از آنها کمتر است. در بحث بازی‌های تدارکاتی شرایط کره جنوبی و تیم‌هایی چون استرالیا، قطر و … از ما بهتر است و آنها در این زمینه پیشرفت خوبی داشته‌اند. با این حال ما برای قهرمانی به جام ملت‌ها می‌رویم و با تمام وجود برای دستیابی به این عنوان تلاش خواهیم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کار به مراتب دشوارتری نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد داشت، تصریح کرد: قطعاً همینطور است،‌ چرا که ما در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا مدعی قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

دیدگاه