تراب بیگی مدیر شعب بانک قوامین گلستان: رسانه ها درحرکات اجتماعی و فرهنگ سازی نقش مهمی دارند

در دیدار نایب ریس و مدیر خانه مطبوعات با مدیر شعب استان عنوان شد:آمادگی بانک قوامین جهت خدمت رسانی به اصحاب رسانه

البرز گلستان/نشست مشترک نایب ریس و مدیر خانه مطبوعات استان با تراب بیگی مدیر شعب بانک قوامین گلستان در محل دفتر مدیر شعب استان  برگزار شد.
در این دیدار مدیر خانه مطبوعات با ارایه گزارشی از وضعیت رسانه های استان بر ضرورت همکاری و تعامل متقابل و استفاده طرفین از ظرفیت های موجود تاکید کرد
یحیی آذری با اشاره به اینکه بانک قوامین با توجه به پشتوانه مناسب از سوی ناجا یک مجموعه ارزشی و پر تحرک و دارای جایگاه در نظام بانکی کشور میباشد خواستار همکاری این بانک با خانه مطبوعات استان جهت بهره مندی اعضا از تسهیلات شد.
نایب ریس خانه مطبوعات استان نیز با تاکید بر جایگاه رسانه و نقش آن در جامعه امروز از روابط عمومی و رسانه بعنوان دو بال یک مدیر نام برد و افزود :خانه مطبوعات استان بعنوان تشکل مهم صنفی آمادگی دارد تا از ظرفیت رسانه ای استان در راستای ارتقا جایگاه و افزایش اعتماد و اطمینان مردم و مشتریان به بانک قوامین بعنوان یک مجموعه ارزشمند استفاده کند.
محمد صالح افتخاری با قدردانی از تعامل و روحیه رسانه ای تراب بیگی مدیرشعب بانک قوامین استان ،بر ضرورت افزایش همکاری متقابل تاکید کرد.
در ادامه این دیدار مهدی.تراب بیگی مدیر شعب بانک قوامین استان با اشاره به پشتوانه قوامین از سوی ناجا اظهار داشت: هر چقدر دررعرصه امنیت باز هم کم است چرا که باید احساس امنیت در جامعه ایجاد شود که در این بین رسانه ها بهترین ابزار هستند چون در بسیاری کارها نقش بسیاررخوب و اثرگذاری دارند .
وی گفت :رسانه دارای نقشی است که گاه بااخبار درست ذهنیت ها را تغییر میدهد و با توجه به کارکرد واقع گرایی رسانه ها در حرکات اجتماعی و فرهنگ سازی نقش بسیار خوبی دارند.
تراب بیگی با تاکید بر اهمیت کار رسانه و نوع فعالیت آن اظهار کرد:فعالیت رسانه ای کاری پر استرس و حساس است .
مدیر شعب بانک قوامین استان که به تازگی این مسولیت را عهده دارشده خاطرنشانگرد:از ظرفیت و وپتانسیل بانک در جهت کمک به اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد چون اعتقاد داریم کمک به این قشر کمک به خود ماست.
تراب بیگی با تاکید بر تلاش مدیران برای توسعه استان افزود:باید کارهایی که انجام میدهیم با نگاه به توسعه استان باشد.وی از قوامین بعنوان یک مجموعه ولایی و ارزشی یاد کرد و افزود:بانک قوامین اگرچه یک مجموعه اقتصادی است اما در بسیاری مواقع با احساس مسولیت و ورود به برخی مسایل عام المنفعه که نفع اقتصادی هم نداشته رسالت اجتماعی و فرهنگی خود را نیز انجام داده است,
در این دیدار که در محل دفتر مدیر شعب بانک قوامین گلستان برگزار شد علاوه بر حضور موسوی مدیر روابط عمومی بانک قوامین گلستان علی اصغر سلیمانی یکی از اصحاب رسانه استان نیز نایب ریس و مدیر خانه مطبوعات استان را همراهی میکرد که در خصوص اهمیت کار رسانه ها و افزایش همکاری متقابل سخنانی بیان داشت.

dsc08435

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۴ ب.ظ

دیدگاه