- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ملاغلامعلی، قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان:در صورت عدم تایید کد رهگیری توسط تبلت مامور سرشماری،اطلاعات خانواردوباره باید ثبت شود

ملا غلامعلی :کلیه افرادی که تا کنون در سرشماری ثبت نام نکرده اند ختما کارت ملی افراد خانواده و کد پستی را به همراه داشته باشند

البرز گلستان/مهندس مهدی ملاغلامعلی، قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در گلستان، امروز (۲۹ مهر) در نشستی خبری گفت: قرار بود سرشماری حضوری از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان انجام شود اما با توجه به استقبال شهروندان در روزهای آخر سرشماری اینترنتی، این مهلت برای سه روز تمدید شد و از روز گذشته (۲۸ مهر) همزمان با سراسر کشور سرشماری حضوری آغاز شده است.

 وی افزود: در استان نیز سرشماری حضوری با همکاری ۵۲۰ مأمور آمارگیر در تمامی شهرستان ها آغاز شده است اما در عین حال تا پایان روز آینده نیز شهروندان فرصت دارند از طریق اینترنت، اطلاعات خانوار خود را در سامانه ثبت کنند.

 قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان بیان کرد: خانوارهایی که به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام کرده اند، در زمان مراجعه مأمور سرشماری کد رهگیری ۱۲ رقمی خود را ارائه کنند.

 وی گفت: در صورتی که  کدرهگیری در تبلت مأمور سرشماری تائید نشود، باید دوباره تمام اطلاعات خانوار توسط مأمور ثبت شود.

 مهندس ملاغلامعلی در خصوص سرشماری خانوارهای غایب هم افزود: برگه ای در اختیار خانوارها غایب قرار می گیرد که کد آماری ۱۲ رقمی روی آن نوشته شده است و افراد می توانند از طریق این کد  به سامانه سرشماری وارد شوند و اطلاعات خود را ثبت کنند. شماره تماس ستادهای شهرستانی نیز در اختیار خانوارهای غایب وجود دارد که در صورت تماس، مأموران از طریق تلفن، ثبت نام اینترنتی آنان را انجام خواهند داد.

 وی درباره ویرایش اطلاعات هم گفت: از ابتدای آبان تا هشتم آبان، به مدت یک هفته امکان ویرایش اطلاعات فردی و حذف یا اضافه تعداد افراد خانوار وجود دارد اما تغییر مکان زندگی خانوار میسر نیست.

ملاغلامعلی  با بیان اینکه ممکن است خانواری کد رهگیری خود را فراموش یا گم کرده باشد، گفت: این افراد فقط برای یکبار می توانند به سامانه مراجعه کنند و کد آماری خود را دریافت نمایند.

 وی در خاتمه گفت : کلیه افرادی که تا کنون در سرشماری ثبت نام نکرده اند ختما کارت ملی افراد خانواده و کد پستی را به همراه داشته باشند.

0 [1]
0 [1]